Efter upprepade mf-forts
Hej allihopa!
Har hållit mig väldigt låååångt borta ifrån familjeliv i många många månader. Har varit ett väldigt skönt break får jag säga.
Nils växer så det knakar, snart ett år gammal och kryper och pratar dagarna i ända. Väldigt intensiv liten grabb, men underbart härlig.
Jag jobbar sedan flera månader tillbaks och pappa är hemma. Det är en sorg att gå varje morgon men en fröjd att komma hem.
Såg att ni just nu diskuterar hur ni skulle göra om ni blev gravida igen. Jag är gravid igen. Helt galet, och vi har inte riktigt fattat det ännu. Vi levde efter devisen "händer det så händer det", och det hände tydligen... Hade knappt fått tillbaks mensen så jag visste inte om något förrän i v.8 när illamåendet var så starkt att jag inte riktigt kunde ignorera det längre. Då jag hade haft en del blödningar tänkte jag att det trots allt kunde vara ett mf så jag bad om ett VUL. Men det var inget mf, som tur var utan ett litet knytt med pickande hjärta. Läkaren där tyckte dock gott att jag kunde börja med trombyl som jag gjorde sist. Hon sa att det "skadar inte" så bättre ta det säkra före det osäkra.
Har inte hunnit läsa ikapp tråden ännu, men ska bli väldigt spännande att läsa vad som hänt sen sist vi "hördes".
Stor kram till er alla!

Men nästa vecka ska vi på RUL och då kanske det vaknar lite att vi faktiskt ska ha barn igen.