Efter upprepade mf-forts
Har ni kloka gummor några tips på bra preventivmedel? Är lite inne på pessar då kroppen nu verkar fungera normalt och jag inte vågar ta hormoner igen...
Har ni kloka gummor några tips på bra preventivmedel? Är lite inne på pessar då kroppen nu verkar fungera normalt och jag inte vågar ta hormoner igen...
Massor av grattis till Mikes bride och Aline!
Härligt att höra. Hoppas att du fortsätter att titta in här och berättar hur ni har det. Kram!
lillaD: Sömnbrist är riktigt tufft! Blir det möjlighet för dig att sova ut lite i sommar, om mannen har semester? Får han fortfrarande mat på natten? För oss blev det bättre när han slutade med nattmat.
Finns det någon i Stockholm (eller med möjlighet att ta sig het) som är sugen på trådträff snart? Det skulle vara jättekul att se alla nya (och halvgamla) knattar!
Kul att det är fler än jag som tycker att det vore kul att ses!
Det är kanske lite i senaste laget nu innan folk försvinner på semester, men det kan ändå vara värt ett försök.
Flera av er jobbar ju nu så det får väl bli en helg isåfall? Jag kan iallafall de närmaste söndagarna, om det kan vara nåt..?
Är också jättenyfiken på hur det är med MB och Idun... 
Lycka: Låter helhärligt med en helg sådär... Hoppas att det blir ett roligt bröllop och att ni kan slappna av och ha det mysigt!
MB: Vi testade sjal på BB och det funkade jättebra men sen när vi köpte en ville lilleman inte vara i den alls. Han stretade emot och jag tror att han kände sig klämd, den sitter ju ganska tight. Då bytte vi till selen som han älskade. Mitt råd är därför att köpa sjal eller sele där ni kan byta om det inte passar. Förresten är det ganska bra att knalla omkring om man vill gå ner i vikt eller bara jobba lite på kondisen. Sol får du ju ändå.
Idun: Vad skönt det låter att graviditeten rullar på! Och att Idude2 redan sparkar. Spännande med rul så snart!
Grattis till nya huset förresten - får man fråga var ni bor? *nyfiken*
Bra Cia att du styr upp träffen!
Fre 18/6 Cia, Lycka77, Krusbär
Lö 19/6 Lycka77
Sö 20/6 Cia, Lycka77, Krusbär