Inlägg från: Lilleskuttan |Visa alla inlägg
  • Lilleskuttan

Efter upprepade mf-forts

fruZz: Ja jag kör på samma behandling som med M. Trombyl, prednisolon och progesteron..

• Lilleskuttan

Härligt finessan!
    Då börjar det närma sig då krusbär..Spännande

Snart är det dags för mig att trappa ner och sluta med prednisolonet och progesteronet. Efter vi fick M så skrev jag upp när och hur jag skulle sluta ifa det skulle bli en till :) men inte hittar jag det nu så klart.. :(

Hur och när har ni andra som tagit dessa slutat?
    Minns att det var nån gång vid v 12+4,5 men jag är inte helt hundra...
    Ska även trappa ner trombylen till en om dagen i stället för 2.
    Cia : När slutade du med 2 t?

• Lilleskuttan

aha, nej det är ju lite läskigt att sluta med det som varit "tryggheten".
    Men det funkade iaf för mig en gång så jag hoppas att det gör det igen.. Jobbigt att inte kunna kontakta drB:( när man skulle behöva..

• Lilleskuttan

Härligt krus att förlossningen gick över förväntan.

Hoppas ni alla hade en trevlig valborg.
    Jag fick en jätte STOR störtblödning i går kväll när jag reste mig från soffan. Har nog aldrig sett så mycket blod. Så jag fick tillbringa natten på gynakuten:) men som tur var så lever bebisen :)
    Trodde aldrig det efter  allt som kom ut. Men ibland ska man väl ha tur också.
    Vi  hade inte berätta för några att jag är gravid, men då vi behövde barnvakt till m så var vi ju tvugna att tala om varför jag skulle till sjukhuset kl 22 på kvällen...

• Lilleskuttan

calla. är i v 13. Moderkakan sitter lågt så det kunde bli mer blödningar, men jag hoppas att de inte blir lika som den i måndags.. rena blodbadet..  Var tydligen "vanligt" med blödningar runt de här veckorna då moderkakan ska ta över..

Svar på tråden Efter upprepade mf-forts