Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

Efter upprepade mf-forts

Nej nej.. Bettan nickar och tycker LillaD är klok som en bok.

I BettanMansion är sorgen randig.
  • BettanB

a80: Grattis! Åh, vad roligt att höra att pyret mådde bra. Synd med cellprov, men det är väl inte helt ovanligt att man blir mer lättblödande under graviditet heller?

• BettanB

Cia: Fast det där med fast relation låter ju konstigt; jag hade ett ok test först och testet efter visade cellförändringar (samma partner). Förändringarna var dessutom envisa så jag fick göra 2 koniseringar för att bli av med dem och jag går nu på kontroller vartannat år (varje år i början).

• BettanB

Mb: HEJ! Och grattis till graviditet och v.12.

• BettanB

Grattis Krus och a80! Vad roligt med fina ultraljud.

• BettanB

Eldas mamma: jo, du har rätt i att jag kunde uttryckt mig lämpligare, men du måste ju erkänna att det ändå inte var i närheten av de haranger du o Line just dragit av?

Kontentan med mitt inlägg var ju att det var för väl att var o en tycks ha fått sin operation där man velat. Skall vi nu komma överens om att försöka hålla en bättre ton?

Tänker att det är viktigt o bra att kunna delge både positiv o negativ kritik om det sjukhus man själv känner till bäst istf påhopp på varandra. Kan vi säga så?

• BettanB

Sabla mobil o mobilsajt. Hur fan hamnade jag i den här tråden ist?

• BettanB

Finesssan: Grattis till plus; hoppas du slipper med oro än nödvändigt (helt fria från oro kan vi väl aldrig bli).

Svar på tråden Efter upprepade mf-forts