Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

Efter upprepade mf-forts

LillaD: Grattis till plus. Men du tar ASA under tiden iaf? Hoppas Leif svarar snart och att du får innohepen asap.

I BettanMansion är sorgen randig.
  • BettanB

Finesssan: Missade.. Jo, allt väl med sonen. Nu är han färdigopererad och allt har gått väl även om det varit galet jobbigt bitvis.

• BettanB

mellanD: ( ) Nääää, jag veeet. Får byta tillbaks sen igen tror jag. Om man får det?

• BettanB

MellanD: allt ok. Förutom en depression då kanske, har knaprat ssri i en månad. Har jobbat sen början av året o maken (vi gifte oss i februari, dagen före As ettårsdag) är hemma m A. Börjar fundera allvarligt på nr 2 o har börjat förbereda lite för det (folsyra, ssri o Levaxin). Är så grymt trött hela tiden bara. Orkar absolut ingenting... Depressionen som gör det antar jag. Hohojaja...

Läser ofta o tänker på er, men orkar sällan skriva eftersom jag oftast surfar från mobilen (orkar inte starta datorn).

*KRAM* på er allihop!!!

• BettanB

Grattis här med bubblan!

MellanD: Tack.
    Jo, det är rätt tungt emellanåt. Vilket är en av anledningarna till att jag sällan skriver här; orkar helt enkelt inte. Hoppas det vänder snart. Har levaxin också, men värdena var rätt ok nu..

Krus: Inte mycket, får nog höja dosen lite snart.

• BettanB

FruZzz: Dr LM ordinerar vanligtvis till v.37, men är man orolig får man fortsätta längre. Jag körde fram till några dagar innan mitt snitt.

• BettanB

Stort grattis till alla som fått fina besked, alltid lika roligt att höra.

*vinkar*

• BettanB

Finess: ok här. Fortfarande trött och lite nere, men jag hoppas våren kommer ordentligt snart så det kanske vänder. Vi har börjat tänka på syskon på allvar, men det skrämmer mig lite också.

Svar på tråden Efter upprepade mf-forts