Inlägg från: t0va |Visa alla inlägg
  • t0va

För oss pladdriga.

Pladder, pladder, pladder...
    Nu ska jag ta mina käkshallon och hämta sambon och försöka handla lite käk. Jag som var så sugen på hallon... får väl köpa icas istället. Allt är säkert ett knep för att man inte ska köra euroshopper. Måste starta minst 10 trådar och fråga om bebis kommer skadas... tror den minst får horn och svans i alla fall.

CuteElliz: inget huvud som tittar ut än? ;)

• t0va

Ska se om jag kan få byta kräkshallonen mot influensablåbär :D

Oja, nu har det slagit över totalt.. jag varnade er {#lang_emotions_djavulsk}

• t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-18 18:06:18 följande:
    men... det är väl en Kiwi du ska ha...?? då borde den ju inte skadas... Kiwis kan inte få horn o svans... dom bara blir lite ludna... =p o nej... inget huvud som tittar ut än... =p  men däremot tror jag att jag börjar få värkar igen... eldimini: hihi... varför får du inga bra poäng då...?? stressar du upp dej för mycket...?? om du har för bråttom i spelet så missar man massor...   försök istället att ta det lugn så ser man fler möjligheter...   o utnyttja hint-knappen... =p
    och framförallt är kiwisar små och mjuka... var lite rädd i början att jag skulle ha en annanas, tänk att föda en sån om den ligger åt fel håll
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-18 18:17:57 följande:
    t0va: hur går det för dej med att formulera en överklagan eller vad det nu var som skulle in till tingsrätten...??
    jättebra, jag åkte och köpte mat istället och hämtade hane ;)

De hade inte influensablåbär så jag fick byta till en bob hallon istället :( Men personalen visste inte vad vi pratade om, tydligen hade beskedet gått ut men inte till alla anställda. Så det var fortfarande extrapris på kräkshallon och låg en stor hög, efter att vi sa till så rusade de för att plocka bort dem. Ica har ju själva meddelat att man ska dra in den produkten. Fint när kunder måste meddela personalen... fast på det icat så vet jag att kommunikationen uppifrån inte är den bästa.

Nu ska vi göra köttfärssås och spagetti och hoppas att kiwin är på hungerhumör. Sen ska jag skriva brev till min läkare så han fixar läkarintyg till parkeringstillståndet, jag ska till vårdcentralen imorgon så då kan jag lämna det på plats. Så smidigt...
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-18 20:45:15 följande:
    haha... ok... ja, vi har varit o handlat mat också... =p  sambon tog pizza o jag en kebabtallrik... som vanligt klarade jag inte av att äta upp min mat... men men... just nu sitter jag o har ont istället... =/
    Kass... din kaktus kanske inte gillar kebabtallrik. Tycker ändå du får ta och säga till på skarpen nu, vi andra orkar inte vänta längre vill ju se bebisbilder nu ;)
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-18 20:50:51 följande:
    ja... jag börjar nästan tro att det är dags ikväll... men vi får väl se... tror som sagt inte att det kommer dröja många dagar innan det är ngn som vill ut... =p har du tagit kontakt med syrran än...?? jag kan garantera dej att hon hjälper dej med det där du ska ha in till tingsrätten...   hon sa att det var positivt att tingsrätten inte fattat beslut än...
    ska äta upp så ska jag sätta mig med det. Fick nya hallon så då kan jag hålla motivationen uppe en stund och få lite gjort. Gäller att hitta rätt motivation. :)
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-18 20:55:22 följande:
    ok... syrran har tydligen bra koll på vilken kommundel som är bra o vilken som inte är det... så om du tar kontakt med henne så kan hon hjälpa dej att få till det bra... eller som hon uttryckte det: då kan man lättare veta vem man ska klämma åt ballarna på...
    lol, det låter som en brud i min smak. :D
    ja inte för att jag är lagd åt det hållet...
  • t0va

Så nu är syster mailad ;)

Ska skriva brev åt läkaren sen är jag klar med dagens uppdrag, någon måtta får det vara.

• t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-18 22:04:11 följande:
    haha... det kan jag lova att jag är också...!!! haha...
    du får göra som jag med kaninen, muta bebis så kommer den nog ut. Kex funkade lite dåligt så testa med något annat så ska den nog komma ut snart :)
  • t0va

Whiee.. håller tummarna och står beredd med banderollen :)

Svar på tråden För oss pladdriga.