• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • CuteElliz

hehe... ok... jag får väl lyda dej trådpolisen o fastna här inne istället... =p

• NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-18 17:57:06 följande:
    hehe... ok... jag får väl lyda dej trådpolisen o fastna här inne istället... =p
    Skönt att någon lyssnar på mig iaf.
  • CuteElliz

haha... ja, det är väl bäst... så man inte hamnar för mycket ot i en sandlådetråd...

• Denebola

Jag lyssnar också! När jag vill i alla fall

Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • t0va

Pladder, pladder, pladder...
    Nu ska jag ta mina käkshallon och hämta sambon och försöka handla lite käk. Jag som var så sugen på hallon... får väl köpa icas istället. Allt är säkert ett knep för att man inte ska köra euroshopper. Måste starta minst 10 trådar och fråga om bebis kommer skadas... tror den minst får horn och svans i alla fall.

CuteElliz: inget huvud som tittar ut än? ;)

• CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-18 18:02:33 följande:
    Pladder, pladder, pladder... Nu ska jag ta mina käkshallon och hämta sambon och försöka handla lite käk. Jag som var så sugen på hallon... får väl köpa icas istället. Allt är säkert ett knep för att man inte ska köra euroshopper. Måste starta minst 10 trådar och fråga om bebis kommer skadas... tror den minst får horn och svans i alla fall. CuteElliz: inget huvud som tittar ut än? ;)
    men... det är väl en Kiwi du ska ha...?? då borde den ju inte skadas... Kiwis kan inte få horn o svans... dom bara blir lite ludna... =p

o nej... inget huvud som tittar ut än... =p  men däremot tror jag att jag börjar få värkar igen...

eldimini: hihi... varför får du inga bra poäng då...?? stressar du upp dej för mycket...?? om du har för bråttom i spelet så missar man massor...   försök istället att ta det lugn så ser man fler möjligheter...   o utnyttja hint-knappen... =p
  • t0va

Ska se om jag kan få byta kräkshallonen mot influensablåbär :D

Oja, nu har det slagit över totalt.. jag varnade er {#lang_emotions_djavulsk}

• t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-18 18:06:18 följande:
    men... det är väl en Kiwi du ska ha...?? då borde den ju inte skadas... Kiwis kan inte få horn o svans... dom bara blir lite ludna... =p o nej... inget huvud som tittar ut än... =p  men däremot tror jag att jag börjar få värkar igen... eldimini: hihi... varför får du inga bra poäng då...?? stressar du upp dej för mycket...?? om du har för bråttom i spelet så missar man massor...   försök istället att ta det lugn så ser man fler möjligheter...   o utnyttja hint-knappen... =p
    och framförallt är kiwisar små och mjuka... var lite rädd i början att jag skulle ha en annanas, tänk att föda en sån om den ligger åt fel håll
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-18 18:06:34 följande:
    Ska se om jag kan få byta kräkshallonen mot influensablåbär :D Oja, nu har det slagit över totalt.. jag varnade er
    haha... ja, testa... =p  men det är skönt att du är tillbaka i ny form...
    t0va skrev 2010-03-18 18:07:42 följande:
    och framförallt är kiwisar små och mjuka... var lite rädd i början att jag skulle ha en annanas, tänk att föda en sån om den ligger åt fel håll
    absolut... det är ju perfekt med en kiwi...   men istället för annanas så kan man ju tänka sig att behöva föda en kaktus... {#lang_emotions_sealed}
  • NoMatter

Det är bra att ni lyssnar på den som är äldre och förståndigare.

Det där bejewvaddetnuheter är skiiiittråkigt.

Svar på tråden För oss pladdriga.