Inlägg från: My Girls |Visa alla inlägg
  • My Girls

För oss pladdriga.

Vad ni skriver....jag är ju inte liite seen *Skyller på att jag har snöat inne*

Nattmaror lät faktiskt helt trovärdigt enligt listan *noterar*
    Ååh kan du inte få nu Elliz???!!! Ut och skotta snö!! Eller drick en liter hallonbladste.... var det så det hette? 
    Jag hann inte fundera så mycket annat än att jag skulle äta glass dagen innan bf *poff* gick vattnet så glassen fick snällt vänta... 
    If you want things to be different, perhaps the answer is to become different yourself.
  • My Girls

Har ni sett dr Stork förresten? {#lang_emotions_kiss}

Det var ett avsnitt om sex idag. Dr Ruth var med, en 80+ kvinna som gav råd. 

Många fantiserar säkert om dig, sa hon till dr Stork, och det är ok att fantisera, så länge man inte säger det högt. 
    Aaaah  
    {#lang_emotions_embarassed} 
    If you want things to be different, perhaps the answer is to become different yourself.
  • My Girls
    CuteElliz skrev 2010-03-19 22:59:45 följande:
    haha... det är inte lätt du... jag tänkte förföra sambon imorrn... o sen tänkte jag dra igång bra musik efter att ha beordrat sambon att bära upp alla kläder som är rena men ännu inte vikta o sorterade... o så ska han bära upp en sopsäck också så jag kan rensa i sovrummet... så så ser min dag ut imorrn... dansa loss efter en omgång sex... o under tiden man dansar så ska man städa sovrummet...
    Du kommer vara fit till förlossningen  
  • My Girls
    NoMatter skrev 2010-03-19 23:01:53 följande:
    Det funkar lika bra med munkar eller pannkakor, det var vad jag åt några timmar innan mina föddes.
    åhå, där ser man *noterar inför den eventuella framtiden*
    Där är tecknet. Den dagen man är sugen på att gräva i sig allt med fett eller socker, då är det dags  

Hallonbladste är säkert alldeles för nyttigt... å andra sidan är det kräkhallon kanske bebis vill ut snabbare?
  • My Girls

*förvirrande nu* Den här tråden är för nära "Saker du inte visste...." så jag skriver i båda och kommer på mig när det är försent *typ blond*

• My Girls
    CuteElliz skrev 2010-03-19 23:18:13 följande:
    haha... det har tagit mej några år att kunna prata med min mamma om det mesta... men vi barn är lite känsliga... vi vill inte veta vad våra föräldrar håller på med...   ni är gamla... ni ska inte hålla på med sånt... haha... natti natti allihopa... hörs kanske imorrn...
    Alla vet väl att föräldrar inte har sex och vi kom alla med storken. Nån som missat biologin? 
    Natti, natt *tumhållning*
  • My Girls

Ingen Elliz här? Det bådar gott för annars brukar hon hinna skriva snabbt på morgonen

Jag städar för fulla muggar. Karln är barnvakt *fniss* De busar på övervåningen och jag har precis röjt genom hela nedervåningen med dammsugaren. Tar kaffepaus och ska skura snart. 
    Har dammsugit av hela soffgruppen och nu vill jag byta ut den. Full i katthår och damm...såg ut som f-n...nötta kuddar.... men den är så mysig. Kanske kan klä om den? Skinnsoffa skulle vara lätt att hantera, bara katterna inte klöser.
  • My Girls

Vilken start Fru U. Kram på dig. All sympati för att du varit hos tandläkaren...

Måste dit och rotfylla en tand.... men skjuter upp det tyvärr...lite rädd. Å andra sidan brukar jag få bedövning så jag är full på vägen hem
  • My Girls

Godkväll  

*pust* Halva huset städat, åt köttbullar och makaroner. Såsen höll på att brännas vid när jag sprang runt som en dåre. 
    Råkade i allt virr varr stänga in katten i badrummet... inte populärt.... 
    snubblade nästan över den andra då den envisades med att ligga vid fötterna när jag var i köket. 
    Tänkte göra kväll, men leker viljornas kamp  

Månne om Elliz får idag....eller kanske imorgon.... jag är så dålig på att gissa vikt och längd... 
    Nu blev jag sugen på kladdkaka, men har mina Polly bredvid mig. Borde kasta mig på golvet i stället och platta till magen, men saknar självdisciplin ikväll
  • My Girls
    NoMatter skrev 2010-03-20 21:20:26 följande:
    Alla gorde inte det, jag gjorde chokladfondant och citronglass och det var inte helt fel.
    Åååh va gott Tror jag kommer besöka frysen senare ikväll.
    NoMatter skrev 2010-03-20 21:24:53 följande:
    Polly vinner över alla kladdkakor i världen. *dregglar*
    Jag har en hel plastlåda i köket Jahapp, ja här ser jag ju klart och tydligt varför jag inte kommer få in magen mer än om jag köper en gördel {#lang_emotions_sealed}

Svar på tråden För oss pladdriga.