Inlägg från: Wicked witch |Visa alla inlägg
  • Wicked witch

För oss pladdriga.

t0va skrev 2010-03-20 22:40:56 följande:
    Jag kommer nog inte köra barnmat på burk utan göra egen, har så svårt att ge sånt när jag själv verkligen avskyr en sån kombination.
    Hehe, så tänkte jag oxå med min första. Jag lagade mat och var så duktig. Men den lilla grisungen började inte äta fast föda förrän hon fick den geggiga, smaklösa barnmaten på burk!

Det är det som är det j***ga med de där barnen. De föds med en egen vilja! Och egen personlighet! Det är inte små tomma behållare som man fyller med vad man själv tycker är passande. Bittert och hårt uppvaknande

Ja, jag har följt er sedan den andra tråden. Tänkte bara ge mig till känna lite...
  • Wicked witch
    t0va skrev 2010-03-20 23:03:08 följande:
    nejdu, jag har läst på FL att det är jag som bestämmer och minin har ingen egen vilja, den ska äta, sova, bajsa och skrika på ett av mig förutbestämt schema. Annars blir det som för CuteElliz att ungen inte ens kommer ut när den ska. :DÄter den sån skit så får den göra det, inte mig emot bara jag slipper provsmaka, tycker mest det ser så fruktansvärt äckligt ut så därför känner inte jag att jag kan tvinga i ungen sånt om den nu inte som din vägrar vettig mat. ;)

Jaha, så var man där igen. FL har ju aldrig fel. Alltså måste jag vara en urusel mamma. Mina flickor säger emot mig och argumenterar emot mig. Ibland har de hittat på helt egna grejor. Och de är bara 4½ och 7år! Hur ska det här sluta! :-O
  • Wicked witch

Mm, själv har jag tänkt att mina barn ska hålla på med schack eller nå't där det inte finns någon skaderisk och det inte heller behöver  bli en massa skjutsande. De kan ju träna online hemifrån!

Men nädå, den stora rider och vill börja med karate!
    Den lilla är lite latare och sitter gärna hemma framför tv:n så där kanske jag kan lyckas...

• Wicked witch

Ojoj, jag har tydligen inte tänkt igenom det här med schack ordentligt!

Får nog tänka ut något helt annat...

Svar på tråden För oss pladdriga.