Inlägg från: smurf52 |Visa alla inlägg
  • smurf52

För oss pladdriga.

*Inne och snokar*

(Det är nu ni ska hjälpa mig tjata på min lillasyster CuteElliz om att hon ska upp och röra på sig lite istället för att sitta still på stolen med massa jätteonda värkar och bita sig i läppen var femte minut.)

• smurf52
    CuteElliz skrev 2010-03-19 10:20:50 följande:
    äh... tyst med dej syster... nu ska du inte vara sån där... biter mej inte i läppen heller... behöver inte bita ihop längre... jag fick bita ihop förut för att det gjorde ont i magen och benet... jävla ben o börja bråka idag...
    Jasså...  På msn är det minsann bara 4 minuter sen du behövde bita ihop. {#lang_emotions_djavulsk}
  • smurf52
    CuteElliz skrev 2010-03-19 10:27:47 följande:
    precis... haha... o plus att jogging inte är ngn bra idé idag då jag vaknade av kramp i ena vaden... det var faan värre än de här värkarna... åtminstone just då... snart är jag nog av en annan uppfattning... men bebis ville ju inte komma i natt så då får den snällt vänta tills imorrn... det har jag bestämt...
    Gissning:
    05.14 den 20 mars.
    Vikt 3760g och 52 lång....
  • smurf52
    CuteElliz skrev 2010-03-19 18:14:23 följande:
    haha... var ju bara tvungen att kolla igenom dom... haha... men jag har haft en ons... haha... men inte efter en kväll på krogen... snarare en kille som jag först lärde känna lite o började bli lite halvintresserad av... men eftersom jag inte kan nöja mej med halvbra sex eller sämre så var jag ju tvungen att testa honom först... haha... sen den ggn har jag inte hört av mej igen... haha...

Och det har du inte berättat för mig?!
  • smurf52

Har fortfarande inte hört något av Elliz.. Undrar om hon ligger och snosar bäs snart.
    (Har inte varit inne på ett dygn)

• smurf52
    bluebird skrev 2010-03-21 08:27:15 följande:
    Nån som vet om flodhästen tittat ut än?
    Det har den inte.
  • smurf52
    t0va skrev 2010-03-22 13:37:33 följande:
    Åh, nej inte hundarna! HA! diverse hade rätt... nu fick jag mail från LSS-handläggaren, hon har ringt ett par gånger men tackvare tele2s underbara telefonsystem så får den som ringer antingen ett meddelande att nummret upphört eller hör en ton och sen ingenting, medans det hos oss ringer i ett och om man svarar så är det tyst och lägger man på börjar det ringa igen... Så nu drog jag ur batteriet ur telefonen. I alla fall så drar de igång boendestöd för mig tidigare och ska ha möte den 7:e, jag som inte ens börjat tjata, bara lite... och nu fick jag svart på vitt från handläggaren att boendestöd INTE ersätter en godman. Det som komunen skulle skriva i sitt svar men skrev lite luddigt, så nu kan jag ta med det mailet i vårat svar till tingsrätten. Ännu mer bra saker på vår sida. Därför vill jag att folk ska maila och inte ringa, är så svårt att ta bevisa saker när man bara pratat. Än så länge ingen hemtjänst
    *Gilla*
    Men frågan är vad dom menar med att boendestöd inte kan ersätta godman?
    Har du bra pejl på vad skillnaderna är mellan dom och säker på vad du vill att den personen ska göra/inte göra?
    T.ex kan ju ett boendestöd påminna dig om att betala räkningarna och göra det tillsammans med dig, medans en godman är någon som kan göra det själv utan att ens diskutera det med dig om denne nu skulle vilja det...
  • smurf52
    t0va skrev 2010-03-23 13:34:06 följande:
    titta vad jag hittade www.alltombarn.se/namn/ovanliga-namn-1.21513 Jag gav sambon länken på msn och hans kommentar var "Får väl bli det så du kommer ihåg vad ungen heter." han har så stora förhoppningar på mig :D Måste i alla fall se till att det blir kiwi i mellannamn... det är ju så sött namn tycker jag.
    Ja det är jättesött. Klart ni kan ha det som namn. Kollade för nyfikenhets skull hur många som heter det (SCB) och förvånas lite över att det är fler som heter det än namnet jag gett min dotter..
  • smurf52
    CuteElliz skrev 2010-03-24 11:44:43 följande:
    hmm... min ena "syster" är faan trög... ursäkta att jag spyr lite galla här inne... men måste fasen skriva av mej... hon hörde av sig för ett tag sen o undrade om det kommit ngn bebis... nej skrev jag då... o idag messar hon igen o undrar om det kommit ngn bebis... varpå min första tanke var: men för faan... tror du inte att du skulle fått veta det på ngt sätt då eller...?? iaf, så jag struntade i att svara på några timmar... o sen när jag väl svarade så var jag väldigt kort i tonen o skrev bara ett Nope ingen bebis. jaha... då slipper jag fler mess nu då tänkte jag... troligt... hon messar på lika glatt som innan... *suckar*  vad är det med folk o inte fatta att man kanske inte är intresserad av att messa...??

Det är bara ignorera... Dom är bara ute efter nått att skvallra om.
    Sen att jag messar sjutton gånger om du inte är inloggad får du allt stå ut med. ;)
  • smurf52
    CuteElliz skrev 2010-03-24 18:56:04 följande:
    nej... nu blir det två panodil o en vila... har megaont i ryggen...

Sluta knarka panodil människa!
Svar på tråden För oss pladdriga.