Inlägg från: CuteElliz |Visa alla inlägg
  • CuteElliz

För oss pladdriga.

Denebola skrev 2010-03-21 13:07:11 följande:
    Nytt high score! Woho! Något som inte går åt pipsvängen i dag i alla fall...
    vad har du för high score nu då...??
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-21 13:12:40 följande:
    151 200
    hihi... då har du bättre än min moster...   men jag leder ju över henne o tyvärr så slog du inte mitt... =p
  • CuteElliz
    My Girls skrev 2010-03-21 13:36:29 följande:
    Åååh goa tjejer det finns på fl Hoppet har fått en nytändning.  Stirrar på Elliz mage Hur känns det? Tänk om h*n kommer 30:e ? Nja, det kanske är lite för lång tid dit.... då ska vi ha kalas. Längtar så. Snacka knäpp jag har gått och blivit. Första påsken snart, sa jag igår...helt plötsligt satt och och smågrät När jag funderade på kalas blev jag fuktig i ögonen.... å så fortsätter det.  Julen...hi hi, inte ett öga torrt ett tag.
    haha... vad har hänt då...??

ja, den 30 är lite väl sent... den 28 blir jag igångsatt om inte bebis kommit än...

säker på att du inte är gravid...?? {#lang_emotions_surprised}  haha... ungefär så där kan jag känna mej ibland också... fast inte riktigt med första påsken o så alltså... snarare att om man kollar på ngt tv-program så kan tårarna komma...

men ibland räcker det med att sambon låter irriterad för att jag ska börja gråta... {#lang_emotions_embarassed}  o då brukar han bara sucka lite (han försöker att inte låta mej märka det, men det gör jag ju ändå) o sen kommer det oftast ett: är du extra känslig idag...??

o ibland är det ju helt hopplöst... då kanske han försöker trösta mej o då blir det bara ännu värre... haha... o ibland vill jag bli tröstad men då gör han inget o då tjuter jag en stund till... {#lang_emotions_embarassed}  gillar inte det där med att tappa kontrollen så snabbt... =/
  • CuteElliz
    Fru U skrev 2010-03-21 16:03:03 följande:
    215 650 är min highscore
    härligt...
    grattis till det då fru u...

t0va: visst känns det konstigt första gångerna man fattar att man faktiskt känner sparkar...??   första ggn jag kände ngn spark så kändes det som bubblor i magen... men sen förstod jag att det var bebisen... =p  haha... min moster sa att det känns som en fiskstjärt...
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-21 16:23:23 följande:
    Precis, kände i typ v. 13 något som kittlade i magen, men jag vet inte. Sen en puff när jag låg på mage men de 2 senaste gångerna är jag övertygad om att det är bebis. Som en liten fisk som simmar rakt in i väggen tyckte jag det kändes som. Så skönt bara jag som varit så stressad över att inte ha känt något. Ska på RUL om en vecka, är supernervös fast förra ultraljudet så var jag helt sönderstressad. Tur att hanen ska med och jag har tid till kuratorn direkt efter. Så antingen blir det ett möte där jag svävar på små moln eller så blir det jobbigt, hur som hellst så känns det tryggt att ha kuratorn inbokad efteråt. Nu har jag fått massa pappersarbete klart, sambon jobbar fortfarande är något som ska levereras ikväll som det var lite bråttom med. Tänkte börja skriva på vårat svar till komunen. Ska skriva med det lite ironiska att vi behöver hjälp med myndighetskontakter men sånt skiter myndigheterna i. För nu har vi 1 vecka på oss att skriva ett svar och få in till tingsrätten. Dvs. precis det vi söker hjälp för, att få ihop något vettigt i tid och sen lyckas skicka papperjävlen i tid. Men nu finns ju vänner som stöttar som tur är, men ingen av vännerna ska ju behöva göra en sån sak. Kanske borde lämna in ett papper med lite randomtext och se om de fattar eller bara svammla en massa ;)
    haha... jadu... som sagt... kolla med syrran hur hon kan hjälpa dej, om du inte gjort det...   hon är duktig på att skriva formuleringar till myndigheter...   o plus att hon kan bli riktigt förbannad också o då är det definitivt inte kul att vara den hon är arg på...
Svar på tråden För oss pladdriga.