My Girls skrev 2010-03-21 13:36:29 följande:
Åååh goa tjejer det finns på fl Hoppet har fått en nytändning. Stirrar på Elliz mage Hur känns det? Tänk om h*n kommer 30:e ? Nja, det kanske är lite för lång tid dit.... då ska vi ha kalas. Längtar så. Snacka knäpp jag har gått och blivit. Första påsken snart, sa jag igår...helt plötsligt satt och och smågrät När jag funderade på kalas blev jag fuktig i ögonen.... å så fortsätter det. Julen...hi hi, inte ett öga torrt ett tag.
haha... vad har hänt då...??
ja, den 30 är lite väl sent... den 28 blir jag igångsatt om inte bebis kommit än...
säker på att du inte är gravid...??

haha... ungefär så där kan jag känna mej ibland också... fast inte riktigt med första påsken o så alltså... snarare att om man kollar på ngt tv-program så kan tårarna komma...
men ibland räcker det med att sambon låter irriterad för att jag ska börja gråta...

o då brukar han bara sucka lite (han försöker att inte låta mej märka det, men det gör jag ju ändå) o sen kommer det oftast ett: är du extra känslig idag...??
o ibland är det ju helt hopplöst... då kanske han försöker trösta mej o då blir det bara ännu värre... haha... o ibland vill jag bli tröstad men då gör han inget o då tjuter jag en stund till...

gillar inte det där med att tappa kontrollen så snabbt... =/