För oss pladdriga.

dags att kika upp till svärisarna o släppa ut hundarna...
jadu t0va... skönt iaf att du fick ngt mer till er fördel...
o jo... hundarna... haha... o sen var vi hos en kompis ett tag... o sen åkte vi hem igen o gjorde mat... skulle bli potatis o fläsk o löksås... men det blev potatismos istället eftersom potatisen råkade koka lite väl länge...
men nu har jag dessutom varit duktig o påmint våran hyresvärd om att vattentrycket måste fixas... jag förklarade för honom att det knappt går att duscha vissa dagar... då förstod han hur illa det var o sa att han skulle ordna det i veckan... så han skulle komma o knacka på o säga till om att han skulle fixa det... han måste stänga av vattnet ett par timmar då...
har ni andra gått o dränkt er...??
tråden är ju megadöd...!!!!
god morgon gott folk...
fru u: jag såg att du fastnat i bejeweled... haha... akta så det inte tar en massa tid från fl...
t0va: men gumman då... det funkar ju inte att ha det sådär i längden med tele2... säg åt sambon att hota med att byta operatör om det inte blir bättre snart... de allra flesta brukar faktiskt skärpa till sig...
o gråt du om besiktningsgubbarna klagar... de kanske tycker synd om dej då o låter det vara...
jisses... jag sitter o ska äta frukost... när brödrosten nyss hoppade upp mackan höll jag på att få hjärtattack eller nåt... jag börjar undra om jag gett mej på att försöka skrämma ut ungen sj... haha...
men måste ju bara berätta... haha... ett framsteg mot målet bebis... slemproppen har börjat släppa nu... jippie...!!!! det innebär ju alltså att det äntligen börjar komma nånvart...