Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

För oss pladdriga.

Ja ang barnmat, så sa jag innan att jag skulle göra allt själv. Det hade jag kanske gjort, om det inte va så att jag va helt utan energi pga att dottern sov uruselt fram till sju månader. Men hon älskar burkmaten, men jag har kört lite varierat istället. Gjort mat när jag orkat Sen så är min sambo borta rätt mkt och dottern skriker mkt om jag grejar i köket så det slutar med att hon är helt ifrån sig... ja det har inte vart lätt. Och sedan att det tog lite tid innan hon åt bitar har inte gjort det lättare. Men nu äter hon bra iaf

Får se hur det blir med nästa barn! Men målet är att variera där med

♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    CuteElliz skrev 2010-03-21 20:47:53 följande:
    hihi... tack för komplimangen... men visst sjutton är det jobbigt att inte veta... o att behöva gå o vänta... hmm... nu har jag ställt in mej på att bli igångsatt... känns som att det är bättre att ställa in sig på det nu efter ett falskt alarm...
    När hade du bf?
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    CuteElliz skrev 2010-03-21 20:55:49 följande:
    för åtta dagar sen...   alltså den 13 mars...
    Hmmm ok, dags att "vräka" den lill* nu då
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    CuteElliz skrev 2010-03-21 20:59:21 följande:
    mmm... jag tycker det också... men samtidigt känns det förbannat skrämmande att man ska ligga där o klämma ut en stor unge...
    Jag vet! Jag ville att dottern skulle komma ut, samtidift som jag ville dra ut på graviditeten för jag tyckte de kändes så scary att ligga och föda! Men helt plötsligt låg man bara där och hade sin guldklimp på bröstet
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    CuteElliz skrev 2010-03-21 21:08:39 följande:
    haha... ja... det känns liksom som att man inte borde vara så skraj för det... men jag vet inte... man är det ändå på ngt vis... fast jag är nästan mer rädd för kejsarsnitt än vaginal födsel så jag vet inte hur jag ska klara mej... haha...
    Klart man är skraj! Vissa mer, viss mindre! Jag va inte skraj i början men efter v30 började jag fundera mer och mer, det är ju en utmaning att föda barn Men du kommer klara det galant
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    CuteElliz skrev 2010-03-21 21:15:46 följande:
    haha... jo... det har jag allt förstått... att det är en utmaning att föda barn alltså... men vad fasen... min moster skulle inte gått igenom det sex ggr om det vore så hemskt... =p
    Haha ja precis
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    CuteElliz skrev 2010-03-24 22:18:54 följande:
    jo... har tänkt ringa förlossningen imorrn om inte elefanten kommer i natt... ringa dit o berätta hur ont jag har hela tiden o att jag inte står ut längre... är ändå inne på övertid så...
    Usch har du inte fött än? Jag tycker du ska ringa, sen kan de kanske ge dig ngt så du får sova innan förlossningen drar igång och även ge dig ngt smärtstillande! Inte kul o gå hemma o ha så ont
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn

Och att de kan sätta igång dig!

♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    CuteElliz skrev 2010-03-25 00:39:30 följande:
    haha... ja, det hoppas ta mej faan jag också....!!!! för ont som faan gör det... o inte har jag kunnat sova nånting direkt... bara legat o halvsovit i ungefär en timme förut idag... sambon är hemma nu iaf... haha...
    Åh jag hoppas du får åka in och föda nu! Eller iaf först få ngt så du får sova ut så du är redo sen
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • frukarlssonn
    Diverse skrev 2010-03-25 08:40:30 följande:
    Fick sms kl 2 inatt om att dom var påväg in... Så nu sitter jag och är nervös..... 
    Åh, hoppas hon ligger och snosar bebis nu då!! Eller snart om inte annat!
    ♥ Olivia 090610 ♥
Svar på tråden För oss pladdriga.