t0va skrev 2010-03-30 16:15:33 följande:
Nähä, jag som trodde att man hade lekhörna och klätterställningar för bebisarna där också. Då kanske jag inte är så dum som vill ha med datorn ändå... speciellt som jag nog får stanna ett par dagar. Så du och grodhästen och resten mår bra då? här är bilderna från igår på min Kiwi, jag älskar den första för där ser man hjärtat också
img.skitch.com/20100330-8byhpfpkx91h8rwjb5m31... img.skitch.com/20100330-jrncfh46tacsneka44wfd... Om en vecka är det halvvägs... tiden går så fort. Sambon hade möte med AF och en arbetsterapeut idag, ang. anpassningar på hans praktik/jobb. Arbetsterapeuten hade tydligen varit ytterligare ett stolpskott. Var nog tur att jag låg hemma och sov och inte följde med. Han har rygg och höftproblem så han behöver bra saker att sitta på, men kärringen fattade inte alls. Hon visste inte ens vad skolios var förnågot. Än mindre hur man ska sitta, för han får inte sitta med fötterna under sitsen utan ska sitta med benen rakt fram på en pall... Så nu ska jag gräva mig ner i kategorin ergonomiska kontorsmöbler och förbättra kunskaperna i sittergonomi och sen studera hur han sitter på jobbet, för det gjorde man inte alls idag. Så blir det till att köra över ännu en sk. proffessionell som inte vet åt villket håll rumpan är. Hans arbetsterapeut från vården har jag sågat längs fotknölarna så hon är så dresserad nu :)
haha... nej, det är inte dumt alls... sista natten var jag på special-bb (mer personal på natten) o i det rummet fanns det åtminstone en tv... =) hamnade där eftersom jag hade strul med grodan natten innan... då låg hon o tuttade konstant i fyra timmar med följden att jag inget sov... fick nog o ringde på personal o sa som det var... så den som kom in var snäll o tog med henne ut en stund o gav henne lite ersättning o lät mej sova ungefär en timme iaf... sen blev det lite bättre... men då var frustrationen hög... o jag kände mej urusel som inte orkade med mitt eget barn... men det löste sig bra sen... hon hade gått ner lite för mycket i vikt o blev inte mätt av att bara tutta utan behöver ersättning efteråt för att bli mätt...
hon kanske tror han har en framstjärt...?? =p