Inlägg från: CuteElliz |Visa alla inlägg
  • CuteElliz

För oss pladdriga.

t0va skrev 2010-03-30 21:39:04 följande:
    Man är alltid för ung för att bli förälder, om man inte är för gammal...
    sant... samhällets norm är väl att man blir förälder första ggn när man är mint 25-30 o sen får tre barn inom fyra år... hmpf...

nåja nu sitter man här med en sömnig dotter i famnen...
  • CuteElliz

haha.. ja... sj funderar jag på att byta sida med min hane som faktiskt faller inom normen eftersom han fyllde 26 år ungefär en vecka innan grodan kom... =)

• CuteElliz
    Fru U skrev 2010-03-30 22:12:14 följande:
    sitter o funderar på att skriva en debattartikell och i så fall vad som skulle stå i den Något trött på mina värktabletter just nu, de gör mig trött i huvudet
    usch då... jobbigt... skriv en om diskriminering...
  • CuteElliz

nej... den firas sällan här heller... fast förra året drog vi ner till Elmia en dag... =p  o så fyllde jag år en av dagarna då också... men i övrigt firade vi inget... =p

• CuteElliz

väldans vad ni varit tysta hät inne idag...

jag börjar bli trött... men jag har en dotter som inte vill sova riktigt än...

• CuteElliz

nu verkar hon dock ha somnat så nu ska jag passa på att gå o lägga mej o sova lite innan det är dags för mat...

• CuteElliz
    Denebola skrev 2010-04-01 11:17:03 följande:
    Morrn morrn Fått sova något i natt?
     bättre än natten innan... =)  men herrn i huset fick sova bättre än jag fick...
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-04-01 11:27:55 följande:
    Jag lyckades roffa åt mig hela täcket (dubbelsängs) i sömnen Fast jag vaknade precis efter för att det var någon som blev missnöjd Grejen var att jag egentligen var för varm för täcket, men i stället för att ta bort den korta änden från mig (alltså den delen jag hade), så drog jag bort hela täcket från båda oss
    haha... därför hr vi varsitt täcke...!!!
Svar på tråden För oss pladdriga.