Inlägg från: t0va |Visa alla inlägg
  • t0va
    Denebola skrev 2010-03-19 14:36:20 följande:
    Skumt. Jag kan se "uppdatera inlääget"-knappen i en TS som inte är min. Fast när jag klickar på den så har jag inte behörighet. Men var ju tvungen att testa i alla fall
    och om det hade gått så skulle du kunnat låta det vara? Nej det tror jag inte på. Kul att skriva om TS till något helt annat lite roligare ;)

Bilförarna är ju så underbart roliga, jag skiter i om det är lite regisserat eller inte. Fast vissa påminner om min släkt och det är mindre kul.
  • t0va

CuteElliz: ingen fara, nu är jag vaken och vi har en dunk i källaren, jag kommer direkt. Så ska vi se till att skrämma ut den där ungen ;)

Var skönt att vila en stund, jag toksomnade. Iväg och hämta sambo på sitt vuxendagis och sen blir det tacos ikväll. Mums. Hjälpis mailade också, nu har mina reservdelar till rullstolen kommit, så jag tänkte försöka ta mig dit på måndag. Snart slipper jag tappa hjulen :D

• t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-19 17:38:41 följande:
    hehe... ja... jag la mej för att vila ett tag, men inte sjutton somnade jag inte... o min plastpappa är här när som helst med varor som jag bad honom handla... så får lägga mej en stund efter att han varit här... ska äta choklad o glass (kanske?) o kanske bakelser... mums...
    vi ska handla och jag behöver nog glass nu. Dietisten sa att jag får småäta så mycket jag vill, kex och sånt så jag kommer igång med ätandet. Har ju ätit sånna 900gr glass helt själv på ett dygn och inte f-n gick jag upp ett enda gram.

Sambon vägde sig också och han hade gått upp 0.7 medans jag gått ner 0.3... något är helt klart knas, det ska vara tvärt om. Kiwin verkar vara storätare. Bakelser urk... inget sött är gott längre.
  • t0va
    Denebola skrev 2010-03-19 17:48:57 följande:
    Åh, jag är så nöjd, jag är så nöjd Min kompis hade skrivit detta till mig på facebook: Är alla brandmän lågutbildade? Jag kände att jag var tvungen att komma på något lika bra som svar, och det gjorde jag Ja. Dessutom pratar de ofta slang.
    lol :D

http://www.expressen.se/dejting/1.1833637/atta-regler-for-one-night-stands här får ni som vill ha bebis men inte har en hane lite tips på hur ni gör för att det inte ska bli pinsamt efter ONS, tur att vi har expressen som kan hjälpa oss med sånt. Helt klart i FL-stil
  • t0va
    Denebola skrev 2010-03-19 18:00:37 följande:
    Men hur gör man om man tar med någon hem till sig? För det fanns ju bara åtta regler, varken mer eller mindre...
    ingen aning... du får väl ringa expressen och fråga eller se till att inte ta med någon hem. Du kan ju inte visa för offret... menar ONS:et att du är den desperata ;)
  • t0va
    Denebola skrev 2010-03-19 18:05:22 följande:
    Haha Fast jag tror inte min kille blir så glad om jag gör allt för stora efterforskningar kring det där :P (desperat kan jag dock gå med på att jag är, jag har inte träffat min pojkvän sen 7 januari )
    stackare... jag har inte träffat mig på 5 timmar och börjar bli desperat.
    Jag ska forska vidare åt dig så du inte behöver ligga sömnlös och fundera på vad som gäller. ;)
  • t0va
    Denebola skrev 2010-03-19 18:09:51 följande:
    ROFL Personlighetsklyvning?
    Japp, jag är så schizo, har du inte märkt det? Fru U, diverse cuteflodhästen osv. Det är alla mina nick, så egetnlgien är det bara du och mina jag som pratar i den här tråden... eller du kanske också är en av jag? :D
  • t0va
    Denebola skrev 2010-03-19 18:13:50 följande:
    Näe, nu måste jag bort på affärn och skaffa mat. Affären går för övrigt under smeknamnet Slemmis
    jag med, men det blir vanliga ica inget slemmis ;)
  • t0va

näääääj! jag glömde glassen... får väl hålla mig till hallon ikväll, men det är typ nästan lika gott.

Skulle ha jordnötter till tacosen men de hade inte sånna utan skal och salt, så det blev med skal. Så nu får jag sitta och skala en stund

Svar på tråden För oss pladdriga.