Inlägg från: Denebola |Visa alla inlägg
  • Denebola

För oss pladdriga.

Snälla, kan ni inte sätta er i en ring och tycka väldigt, väldigt illa om SAS tillsammans med mig? {#lang_emotions_death}

Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • Denebola

De har ställt i mitt flyg till Arlanda i kväll. Dock kan de sätta mig på ett senare flyg, men se det hjälper inte riktigt, för då missar jag mitt andra flyg till Kalmar, och det finns inga senare flyg dit i kväll (hade fått sova över på Arlanda i så fall). Har fått boka om min resa iaf, så jag kommer fram, men inte i tid.

Kl 7.30 ska jag börja jobba i Kalmar i morgon. Det tidigaste jag kan vara där är 9.10... Och jag har material med mig som behövs på jobbet...

Plus att jag inte får träffa min pojkvän i kväll {#lang_emotions_yell}

• Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-23 18:01:31 följande:
    men usch då... inte bra... *ogillar sas ännu mer*
    Aja, då slipper jag i alla fall tokdricka 1 liter mjölk för att den inte ska stå och vara sur när jag kommer hem efter påsk :P

Har fått fixat en del nu så det bästa är gjort av situationen... Bara att vänta till i morgon nu.

Fabriksmat är {#lang_emotions_throwup} Visst att det är bra med gratis (inom citationstecken) skolmat i Sverige, men hellre lite dyrare mat som är vettig i så fall. Och inte alla dessa halvfabrikat!
  • Denebola

Min kväll i kväll... Nu var mitt high score från bejeweld nollat. Bara å börja om från början.

• Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-23 18:30:04 följande:
    haha... jo... jag såg det också... men så är det ju... en gg i veckan nollas det o man får börja om... men det är då det är extra kul att spela mycket för att få ett högt rekord så det blir svårt för min moster att slå det... t0va: jag kom o tänka på en sak... ifrågasätt varför ni ska behöva betala telefonräkningen om tele2 ändå inte kan fullgöra sin uppgift att leverera en telefontjänst... ni betalar ju ändå för att folk ska kunna ringa er också... så hade jag varit er hade jag sagt att varför ska jag behöva betala för telefonen om de ändå aldrig kan se till att telefonen verkligen funkar... om folk inte kan komma fram till er så beror det ju inte på själva telefonen utan på telefonlinjen...
    Aha, det var alltså med mening. Då slipper jag vara tjurig över det {#lang_emotions_tongue_out}
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-23 18:39:55 följande:
    japp... varje tisdag så börjar en ny turnering... o därför nollas alla high score... men nu ska jag gå o lägga mej... skapligt övertrött just nu... =/
    God natt {#lang_emotions_nalle}
  • Denebola
    Fru U skrev 2010-03-23 18:57:37 följande:
    Hatar SAS, hatar att flyga Jag kunde flyga förr trots rädsla då det går att gå in o boka sittplats men så bytte di jävlarna plan till ett miniplan och placerade mig längst bak, vid fönstret. Yeha. *hata SAS*
    Haha, tack för dina sympatier
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-23 21:04:44 följande:
    hmpf... så du bara tänker överge mej här inne med de andra t0va...?? jaja... du får ha det så bra imorrn iaf... =D
    {#lang_emotions_djavulsk}
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-23 21:08:22 följande:
    ehm... tror jag börjar se lite galet... kanske borde använda mina glasögon... haha... när jag såg den här tråden i mina favoriter läste jag det som för oss fladdriga... haha...
    Hellre det än sladdriga, eller?
  • Denebola
    t0va skrev 2010-03-23 21:46:49 följande:
    Hon tycker väl att ni andra är för normala... Om naveln börjar bli grundare betyder det att kiwin äter upp mig innefrån?  Bör jag starta en tråd och fråga om jag kommer dö eller om jag ska ringa ambulans... tänk om min navel bara försvinner hur ska jag då kunna andas när jag badar, eller var jag ingen val nu igen, så svårt när man inte har koll på alla sina jag ;)
    Tss, jag är inte ett dugg normal. Eller kanske lite. Äsch vad tråkigt.
Svar på tråden För oss pladdriga.