Inlägg från: CuteElliz |Visa alla inlägg
  • CuteElliz

För oss pladdriga.

Diverse skrev 2010-03-19 19:20:42 följande:
    Och det har du inte berättat för mig?!
    haha... det var under den tiden vi två inte pratade med varandra... {#lang_emotions_embarassed}
  • CuteElliz

men kära syster... om du hojtar till på msn så kan jag berätta för dej... men tror nästan att jag faktiskt har berättat om det för dej... men det är lugnt... hojta på msn så berättar jag mer...

jag kom på att jag o sambon ju faktiskt inte testat "färdknäppen" än... haha... o med tanke på hur mycket han tjatar om att han vill ha sex så kanske det är det vi skulle testa... =p

• CuteElliz
    NoMatter skrev 2010-03-19 19:41:03 följande:
    Det var ju då jag ville att min son skulle födas men han ville inte komma förrän i juni.
    haha... ok... jag var beräknad att födas den 1 april... men jag stannade inne ett tag till... haha...
  • CuteElliz
    NoMatter skrev 2010-03-19 19:40:00 följande:
    Då är du jämngammal med min yngste, född -87. Han är tämligen normal, iaf i min värld.
    haha... nåja... om vi ska hårddra det lite så är jag normal jämfört med min mamma...  
  • CuteElliz
    NoMatter skrev 2010-03-19 19:50:41 följande:
    Hmm, när är din mamma född då?
    hon är född -62...
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-19 19:53:15 följande:
    jag googlade lite och folk hade tydligen sånt i tacon, visserligen var det från FL, men jag har för mig att min faster gör så. Tänkte testa... annars älskar kaninerna jordnötter eller så kan jag ju skicka till gravidelefanten cuteElliz ;)
    den här gravidelefanten gillar inte jordnötter... fick sug efter det ngn gg i somras... köpte hem en stor påse... den sitter sambon o käkar upp numera... om den ens finns kvar... =p  annars har han kastat det som var kvar av dom... =p
  • CuteElliz

ska kika let's dance... o rösta på claudia...

synd att man inte fick rösta ut ngn... alltså att man fick ringa på den man inte ville ha kvar... {#lang_emotions_djavulsk}

• CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-19 20:01:12 följande:
    illa... får väl se om hängbuksvinet gillar det. Jag köpte chips för en månad som fortfarande ligger i skåpet, trodde jag tyckte om sånt :(
    haha... vad är det för chips då...??
  • CuteElliz
    NoMatter skrev 2010-03-19 20:05:28 följande:
    Typ, jämngammal med mig. Och det verkar bevisa att inte 60-talisterna är riktigt som dom (vi) borde heller.
    haha... min mamma är verkligen udda...

eller vad säger du syster om min mamma...?? =p
  • CuteElliz

haha... dom där var verkligen roliga eldimini... haha...

ska skicka dom till mamma... =)

Svar på tråden För oss pladdriga.