Inlägg från: Pearl22 |Visa alla inlägg
  • Pearl22

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-03-20 18:08:54 följande:
    Härmed lovar jag att det dröjer väldigt länge innan jag lägger avslut på en söndag igen! Mina auktioner som går ut imorgon ligger skrämmande lågt
    Jag har då en av dina på minnes....
  • Pearl22
    MejaKiZnic skrev 2010-03-26 22:40:44 följande:
    www.tradera.com/Rod-3i1-jacka-fran-FIX-Lindex... Trist när det bli såhär
    Tillägget i objektbeskrivningen är väl ändå inte riktigt trovärdigt om man börjar kolla på omdömen osv.... Snarare att detta är en klassiskt fall av budtrissning som pågått länge och att hon nu blivit avslöjad eller nåt.
  • Pearl22
    Yosa skrev 2010-04-09 18:39:06 följande:
    Hur fungerar detta med automatiskt vinnarmail? Gick in på mina säljverktyg och skrev lite text där och betalningsuppgifter/kontonummer. Kommer detta då automatiskt med i det mail som Tradera skickar ut till vinnaren? Behöver jag inte skicka ut uppgifter?
    Precis, du behöver inte skicka ut något separat mail.
  • Pearl22
    tillit71 skrev 2010-04-14 09:56:31 följande:
    Jo för hon vill inte ge mej sändningsnumret som man får via schenker och sen skrev någon här att man alltid får mail från schenker när det är inlämnat och det har jag heller inte fått
    Stod det i auktionen att fraktalternativet var schenker också? I så fall kan du ju kolla under "dina köp" på din tradera-sida. Klicka på "fler alternativ" till höger om auktionen och se om det finns någon rubrik "spåra paket".
  • Pearl22
    StaffenAssar skrev 2010-05-17 09:29:06 följande:
    Är det bra tid att lägga ut shorts nu? Till vuxen alltså, gravid och vanliga... Eller ska man vänta lite till? 
    Med tanke på helgens värmebölja så tycker jag absolut det är läge att lägga ut! Kom på mig själv att kolla efter shorts igår faktiskt :)
  • Pearl22
    x karin76 skrev 2010-05-17 09:13:34 följande:
    Ni som minns Dan/Marie och hela den historien... Ser inte detta lite bekant ut..? www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=... Helt annan säljare iofs, men man kan ju undra var alla prylar kommer ifrån? Typ samma saker som säljs som D/M höll på med.
    Fick samma känsla jag också... törs därför inte bjuda på nån av dessa auktioner.
  • Pearl22
    HäxanSurtant3 skrev 2010-05-17 09:58:49 följande:
    värmebölja??? ja här i skåne är de vinterkläder som gäller....
    Hihi.... lite omvända världen med tanke på att jag bor i Norrland :) Idag har vi 23 grader varmt och i helgen var det ännu varmare. Så min outfit idag består av capritights och tunn tunika
    StaffenAssar skrev 2010-05-17 10:14:27 följande:
    Grattis till storleksminskningen! Samma här faktiskt, därav mitt letande efter sommarkläder... Har tappat 20 kg sedan förra sommaren så det blir till att inhandla en ny garderob nu.
  • Pearl22
    kalmar brud skrev 2010-05-19 09:01:36 följande:
    La ut två klädpaket i måndags kväll men inget liv i dom inte av bud... Det när jag hade ute 104 paketet så steg det en massa på engång
    Jag har då ett av dina paket i minneslistan
  • Pearl22
    kalmar brud skrev 2010-05-19 12:02:13 följande:
    får jag fråga vilket?
    86/92 :)
Svar på tråden Traderatråden nr 16