• fabler

Traderatråden nr 16

kul att ha sandaler som går ut idag när de snöar i nästan hela sverige

elias är världens sötaste!!!
  • fabler
    Mrs B skrev 2010-04-03 09:04:50 följande:
    Var så länge sedan jag la ut något på Tradera. Så blev jag sugen och la ut i måndags, med avslut på söndag. Men det är ju mitt i påskhelgen! Går det sämre då tro? Antar det, mina står still. Är besviken på mina foton också... Ah well...
    tyvärr kan de nog påverkas av att de är påsk. Men sen är de ju små stl i dem säljer överlag sämre. Plus att jag upplever att T går sämre öht just nu alltså även innan påsken.
  • fabler
    mariahammarberg skrev 2010-04-03 14:21:21 följande:
    vad tycker ni om denna autions upplägg? Jätte fint set, syns ej att det är använt men ingen verkar se det.... Tipps! www.tradera.com/P-O-P-set-med-troja-och-kjol-...
    personligen skulle jag inte köpa nått liknande så för min del spelar de ingen  roll att de ser nytt ut.
  • fabler
    Yosa skrev 2010-04-04 19:37:29 följande:
    Hur mycket större än foten ska innemåttet på en sandal vara på en två-åring tror ni? Foten är IDAG 15cm och växer väl lite fram till sommar. Skulle en sandal på 16,5-17 vara bra tror ni?
    jag har köpt kavat stl 25 som e 16.1cm o sonens fot är 14.8 och han skulle inte kunna ha större och växer hans fot så mycket att han växer ur dem så får vi köpa nya den dagen i så fall. Sandaler ska verkligen inte va för stora då blir de svårt att gå i dem.
  • fabler
    Jessika82 skrev 2010-04-05 21:26:12 följande:
    man kan ju maila och säga att jag sätter in pengarna efter helgen tex jag är inte omöjlig men inte ens ett mail... jag har ibland vänata 10dagar på pengar men då har personen ifråga mailat och förklarat läget..
    fast personen i fråga kanske inte själv tänkte på att pengar som förs över i torsdags inte syns förrens tidigast imorgon om det är olika banker.
  • fabler
    Jessika82 skrev 2010-04-05 21:37:40 följande:
    Jag ska vänta några dagar till... efter det ska jag skicka ett mail där det står att om du inte betalar varan du vunnit så kommer du att få negativt omdömme jag kommer att blockera dig som budgivare på mina auktioner. men det är så tråkigt att jag nu måste sätta ut en ny annons på varan + att jag måste betala den förra annonskostanden...
    ja vänta till torsdag då har de gått 5bank dagar.
  • fabler
    Jessika82 skrev 2010-04-05 21:49:30 följande:
    det är det som är surt.. att folk lägger bud när de inte hade tänkt att köpa..
    men hur kan du veta det? vad lever du i för värld där folk sitter vid datorn 24/7? Om personen betala TVÅ dagar efter så innebär det att du har pengarna imorgon. Vilket innebär att personen betalat i välgod tid.
  • fabler
    AochJsMamma skrev 2010-04-07 21:39:51 följande:
    Godkväll i tråden!! Ett par dagar till avslut och i vanlig ordning börjar nerverna kännas vid.. Hur går det för er?? Inget kul alls på minnes, hittar verkligen inget jag vill ha!
    jag har en sak i minnes men de är ett bra tag tills den går ut. Men helgens shopping blir på mässan i gbg genom en vän. Så jag hoppas på mycket fina NS kläder på posten sen !
  • fabler
    AochJsMamma skrev 2010-04-07 21:55:59 följande:
    ska oxå dit, lär bli lite shopping..Alexander har dock typ hela NS kollektionen från i höstas så vet inte riktigt vad.. men lär ju hitta en del ändå om jag känner mig själv rätt
    ja de har ju inte jag. Byxorna jag köpte i höstas på mässan i sthlm har han vuxit ur så de blir i alla fall 2par nya byxor och 2 huvtröjor o sen en till mössa hade jag tänkt. Men eftersom jag inte är där själv så blir de inte så mycket mer shoppat. Ska få rapport i telefon vad dem har så jag kan bestämma mer exakt då vad jag vill ha {#lang_emotions_tongue_out}!
Svar på tråden Traderatråden nr 16