• fabler

Traderatråden nr 16

Viktorsmamma skrev 2010-04-14 19:18:31 följande:
    tog nu fyra olika bilder som visar att jag får igenom 2 fingrar genom den stora sprickan =/ trist, då får man sätta sig och sy, för vill ju verkligen ha byxorna! letat efter de på tradera länge!
    du får kika närmare hösten efter stl 92 (om nu inte sonen lyckas förstöra sina)
    elias är världens sötaste!!!
  • fabler

vad heter foppa tofflor egentligen... för dem jag ska sälja är ju inga äkta crocs och vill ju inte luras i rubriken... vad ska man skriva?

• fabler
    Smultronhjärta skrev 2010-05-22 18:55:12 följande:
    Jag tycker att det ser ut som budtrissning på flertalet av dina auktioner såväl aktiva som avslutadeHoppas jag har fel....
    ser ju tyvärr ut så när samma sak återkommer när användaren man misstänker trissat priset vunnit en auktion.
  • fabler
    Mamma till Simon skrev 2010-05-23 18:13:44 följande:
    Så kan det kanske vara...strunt samma nu är den såld...har haft meand-party idag så pengarna kommer gå åt
    Ååå de har jag med. Så borde egentligen sälja lite mer på T nu för o inte gå lika mycket minus... men jag orkar tyvärr inte hålla på just nu.
  • fabler

La ut en me and I tunika nyss men blev lite osäker på om jag tänkt lite galet när jag la ut den. De är nämligen 98/104 och jag har  lagt den under stl 86/92 då jag tycker de går alldeles utmärkt att gå upp en stl med den, för som tunika är den verkligen super kort på en 98/104. Men smaken är ju som baken och de kanske är lite galet o lägga den under 86/92 när de faktiskt är en 98/104. Eller vad säger ni?

• fabler
    MariaJuj skrev 2010-06-15 21:12:17 följande:
    Jag brukar ange den korrekta storleken (för de jobbiga som finns på tradera skulle ju lämna neg annars).  Men sen skriva i objektbeskrivningen hur jag uppfattat storleken Kyss
    jo men frågan är om jag ska lägga den under flick 86/92 eller flick 98/104? Jag har skrivit NY Me and I tunika stl 98/104, passar bra på en 86/92  i rubriken och sen även poängterat ännu en gång i beskrivningen att det är 98/104 men att jag anser den funka på den 86/92.
  • fabler
    MariaJuj skrev 2010-06-15 21:14:12 följande:
    men lägger den under den storlek som jag tycker det plagget har...så gör som du gjort bara viktigt att någonstans nämna den storlek som står i plagget =)
    okej.
  • fabler

jag har inte lagt ut nått nu men förberett så jag kan lägga ut i september med vinterkläder, skor o annat smått o gott.

• fabler

när tror ni de e bäst o lägga ut skalbyxor från pop??

Svar på tråden Traderatråden nr 16