Inlägg från: Elina73 |Visa alla inlägg
  • Elina73

Traderatråden nr 16

Vad gör jag nu? En köpare på ett paket jag hade ute ville bara ha
    EN klänning från det o det var ca 30 plagg Hon har betalat det som paketet kom upp i så jag har inte förlorat på det, men kan jag lägga uit det igen?! Det blev inte dyrt men jag hade massor av besökare på det så många har ju redan sett det. Hur skulle ni reagera på att se samma paket ute en gång till? Vill ju bli av med grejerna....{#lang_emotions_undecided}

• Elina73

Hej Det var ett tag sen jag la ut auktioner nu. Testade med några overaller, men jag får inga bud! Trots att en är helt ny. Kan inte nån av er erfarna kolla på mina auktioner och tipsa om jag skrivit konstigt?. Det vore jättesnällt. Behöver tips känner jag.
    http://www.tradera.com/MyTradera/Seller.aspx?filter=1

• Elina73
    Elina73 skrev 2010-08-19 08:47:06 följande:
    Hej Det var ett tag sen jag la ut auktioner nu. Testade med några overaller, men jag får inga bud! Trots att en är helt ny. Kan inte nån av er erfarna kolla på mina auktioner och tipsa om jag skrivit konstigt?. Det vore jättesnällt. Behöver tips känner jag.
    www.tradera.com/MyTradera/Seller.aspx?filter=...
    Försöker en gång til...
    http://www.tradera.com/auktioner/ElinaD73
  • Elina73
    Mamma till Simon skrev 2010-08-19 09:00:31 följande:
    nu funkade den
    tycker att frakten är lite dyr...kan var det kanske...du kan inte skicka med schenker eller posten?
    Vägde dem och tror inte posten blir så mycket billigare. Kanske ska väga igen o kolla det. Schenker är knöligt när man inte har skrivare. Fast billigare är det nog. Jag får testa med posten. Vad blir frakten om overallen väger 500g? skrymmande lär det ju oxå bli?
  • Elina73
    HonSomVet skrev 2010-08-19 09:10:16 följande:
    Det blir dyrare med posten. 60 kr blir det. Så jag tycker inte alls dina frakter är dyra. Om folk är snälla och tar ner frakten för att det ska vara attraktivare är det ju bra, men å andra sidan ser de säkerligen till att få igen det i auktionspriset (kanske har ett högre utropspris eller så).
    Gratis är gott...Men jag hoppas jag får något för overallerna. Har haft många besökare på auktionerna så buden kanske kommer snart. Låter nog frakten ligga kvar. Har själv fått lösa ut paket som varit underfrankerade, inte kul! Vill inte slänga dem i UFF containern precis. Fast det går ju till behövande....Men jag behöver pengarna.
  • Elina73
    StaffenAssar skrev 2010-08-19 09:30:09 följande:
    Jag tycker du har bra utrop, och frakten blir nog bara billigare med schenker. Men jag har inte heller skrivare och skickar därför inte med dem, så jag förstår dig. Den enda anledning jag kan komma på till att de inte har bud är att det finns så mycket ute just nu, efter traderas erbjudande i helgen, men jag tror nog att det kommer att trilla in lite bud mot slutet. Men jag undrar lite över din sluttid, för visst var det mellan kl 14-15 en måndag? Jag tror det är bättre att ha avslut på kväll eller helg. Jag haft avslut en vardag på dagen en gång, och det gick inte alls bra tyvärr, fast det var nog på våren iofs, och en gång är väl inget att bygga upp en hel teori kring egentligen.
    Sluttiden beror bara på att det var då det passade att lägga upp aultionerna. Fullt upp med 3 ungar i huset. Måste passa på när jag får lite "egen" tid. Hoppas på bud nu!
  • Elina73
    Mamma till Simon skrev 2010-08-19 11:40:36 följande:
    jag har lite avslut idag på dagen men jag tycker det går ganska okej men då lägger jag ju högre utrop så jag iaf får det jag minst vill ha
    Är det någon som vet om man kan ändra avslutstid på auktioner som inte fått bud. Hur gör man i så fall?
  • Elina73
    Krabbolina skrev 2010-09-14 08:19:05 följande:
    hur länge sen är det POP hade musse pigg märke på sina kläder? Och är det något speciellt med dem kläderna?
    Jag undrar också det. Jag har fyndat en superfin overall på tradera med mussemärket på. Den känns inte gammal, men det kanske den är?
Svar på tråden Traderatråden nr 16