Traderatråden nr 16
hej alla!
nån som har nån koll på om det är mot reglerna att lägga ut ett chippat dataspel till försäljning?
hej alla!
nån som har nån koll på om det är mot reglerna att lägga ut ett chippat dataspel till försäljning?
Nån som har tråkigt och vill hjälpa mig räkna ut porto på 2 saker? Jag är troligtvis dum som inte fattar när jag läser på postens hemsida.
En tavla: Längd 60cm bredd:41cm Tjocklek: 1cm vikt: 960g
En rulle (hård papprulle som man skickar posters i) höjd:54cm och 8,5cm i diameter
Nån lite smartare än jag? ;)
hej!
Fick precis ett mail från en privatperson att jag säljer en oäkta tatueringsfärg. Har fått bud på den så kan inte ta bort annonsen.
visste inte ens att de fanns kopior på tatueringsfärg då den är köpt på en svensk känd sida för tatuering/piercingtillbehör.
Vad tycker ni jag ska göra? låtsas som de regnar? eller låta nån bekant bjuda över?
Om du inte tror att den är oäkta så vet jag inte om du borde ta bort den. Tror du att den är oäkta och inte vill att den ska ligga kvar så kan du anmäla din annons till tradera och skriva som det är och att du inte visste.
Längst ned under annonsen hittar du anmäl för granskning. Skriv som det är och att du inte kan ta bort den själv eftersom det ligger bud på den. Då slipper i så fall andra buda.
Har gjort det en gång själv då jag hade ett amningslinne, med inbyggd bh, som bara var använt en gång, men enligt tradera så räknas det som underkläder och får då inte säljas begagnat. De tog bort den utan varning eller påföljd
Ibland blir man bara såå trött på Traderas 7miljoner regler....
Dom tog nyss bort en glasburk jag hade ute bara för jag hade skrivit "marimekko inspirerad" eftersom blommorna på burken ser ut som marimekko, Gud så dumt...jag har ju inte skrivit att det är marimekko
Såg just att mätare på min omdömen har kommit fram nu när jag har 10 nya säljaromdömen.
4,7 på leveranstid. Jag har skickat alla saker samma dag pengarna kom in på mitt konto. Konstigt...