• Tessou

Traderatråden nr 16

Nu har jag lagt upp en hel del auktioner... Hoppas verkligen jag får allt sålt direkt, vi får knappt plats här hemma för sonens alla kläder...

Välkomna att buda!! {#lang_emotions_sunny}

ELIAS 090326
  • Tessou

Det är så kul när det händer lite bland auktionerna, tänk vad lite som kan pigga upp en egentligen - och då är det nästan 2 veckor kvar, tills de går ut!

ELIAS 090326
  • Tessou
    Nu behöver jag hjälp och tips....

Mina auktioner går ut nu.. La ut sonens T-shirt som han aldrig använt, sambon såg bild på den i kameran igår och frågade om jag lagt ut den, och det har jag ju... Han blev jättebesviken för den ville han verkligen inte sälja.
    Och jag har (såklart) fått bud på den... vad ska jag göra? Jag vill inte sälja den nu när han blev så ledsen....
    ELIAS 090326
  • Tessou

Men den finns bara att köpa på den konsert som han var på förra sommaren..

ELIAS 090326
  • Tessou

Min sambo har köpt 2 plagg till sonen - som snart är 14 månader och detta är 1 av dessa. Men nu är det väl inget att göra åt för den har gått ut nu....

ELIAS 090326
  • Tessou
    StaffenAssar skrev 2010-08-14 19:32:36 följande:
    under "sälja" i vänstra kolumnen på "mitt trader" finns rubriken "säljverktyg", där finns en länk till dina auktioner som du kan kopiera och sedan klistra in här, nu kommer man bara till sina egna auktioner
    Suck... det har aldrig funkat för mig! Har försökt att länka  på min sida säkert 20 gånger men funkar aldrig........
    ELIAS 090326
Svar på tråden Traderatråden nr 16