• Tessou

Traderatråden nr 16

Väntarochlängtar skrev 2011-09-25 22:30:01 följande:
    Gick det inte ovanligt dåligt idag på T?
    För mig gick det över förväntan iaf - 13 av 15 sålda!
    ELIAS 090326
  • Tessou

Nu har jag lagt upp en del auktioner! Pojk 98 och massor i XS (nån S och M) och även nån i flick!

ELIAS 090326
  • Tessou

Tipsar om mina auktioner som går ut om en stund och nån timme framöver!
    Passa på att fynda snygga barn -och vuxenkläder!!

ELIAS 090326
  • Tessou

Nu har jag lagt upp lite mer kläder i 98 - bara att fynda!!

ELIAS 090326
  • Tessou

Nu har jag lagt ut lite ytterkläder (mössa/vantar) från PO.P, och även lite snygga julklappstips!

ELIAS 090326
  • Tessou

Hmm.. hittade en söt tröja till sonen, men det ser ut som fläckar på tröjan.
    Mailade och frågade, och hon skrev

''När jag tittar på tröjan igen kan jag ana svaga fläckar, inget jag såg först och inget jag tänker på (skulle då skrivit ut det) men när du påpekade kikade jag igen och svaga fläckar finns.

Borde man inte skriva in det i beskrivningen då? Det har hon inte...

ELIAS 090326
  • Tessou
    gavagai skrev 2012-11-25 18:09:26 följande:
    O.k. nu ska jag lägga upp en del auktioner idag, tänkte jag: mammakläder, barnkläder, dvd:er... Frågan är vilken tid man ska ha avslut. Efter Solsidan kanske? När tror ni är bäst? Är det förresten någon idé att ha auktionerna ute i 14 dagar  för att fler ska få syn på dem, eller hur lång tid brukar ni ha?
    Om 14 dagar är det nog inte många som har någon lön kvar så då skulle jag inte lägga ut iaf...
    ELIAS 090326
  • Tessou

Någon mer som inte kan ladda upp sina bilder på Traderas sida???
    De är inte förstora, långt ifrån.... och det är 'jpg'.....

Åh, vad irriterande! När jag ÄNTLIGEN fått tid att fota och allt.....

ELIAS 090326
  • Tessou
    AMC80 skrev 2013-03-16 18:13:52 följande:
    Tessou, du kan väl lägga in dig i nick-listan?
    Vart gör man det??

ELIAS 090326
  • Tessou

Hur går det för era auktioner? Tycker det märks att folk har pengar igen, efter Julhelgerna..

Mina går bra, men önskar att jag blev av med mer av sonens kläder än mina...

ELIAS 090326
  • Tessou
    Miss Vane skrev 2013-11-03 19:55:12 följande:
    Kan ni hjälpa mig? Jag har råkat ange fel storlek på en annons som ligger ute. Jag insåg det efter första bud. Klantigt, jag vet... Hur bör jag gå tillväga nu för att det ska bli "rätt"? Har jag någon möjlighet att stoppa annonsen? Ska jag lägga till info om rätt storlek och informera högste budgivare? Snälla hjälp en klant ;)
    Man kan ändra fast du fått bud. Gör ett tillägg, att om den högste budgivaren får avbryta auktionen om han eller hon vill. Men att bud efter ändringen är bindande.
    ♥ ELIAS 090326 - BF 18/2-2014 ♥
Svar på tråden Traderatråden nr 16