Traderatråden nr 16
www.tradera.com/Tagbiljett-fran-Arlanda-till-Linkoping-klass-2-juldagen-auktion_340113_124826074
men hallÅ?
www.tradera.com/Tagbiljett-fran-Arlanda-till-Linkoping-klass-2-juldagen-auktion_340113_124826074
men hallÅ?
Jag la ut min barnvagn för 2000 kr... fick ju bud direkt...
Hittade en sak på H&M idag som jag ville ha.. men den var ju så klart inte på rea... varför är det alltid så? Tror inte jag köpt något på rea på evigheter...
aLttjolajban... vart hittar du alla Lundby saker? Myrorna, kretsboden, röda korset, hjärta till hjärta?
Gaaah, fortfarande inte hört något från DHL... snacka om att jag aldrig mer komma att skicka med dem. Hur kan de slarva bort paket och sen liksom skita i sina kunder. Jag skrev ett långt surt mail till dem och undra vad syssla med.... över en månad sedan paketet skulle ha dykt upp. Bortslarvat?!?!?!
Fan vad sur jag blir... köpte ett par Kavat-kängor till sonen på T i NYSKICK.. Säljaren använde sig av butiksbilder från deras hemsida och säljer dem som "nya". Gaah... att de sen säljer samma skor på rean gjorde att jag blev ännu mer frustrerad då jag kunde köpt ett par helt nya skor för en 30 kr extra.
Min son som är 19 månader har 92/98 i sina kläder... dock drar han 86/92 i vinterkläderna, men de var ju rätt stora också.. 90 i didriksson-overallen