• star67

Traderatråden nr 16

jag frågade förut om vilken månad som går tradera bäst och någon svårade november december, men det tycker jag inte faktiskt många som vill köpa julklapper på butiker. och så går inte så bra på tradera. och tycker att september oktober går bäst, eller kanske april också. eller vad tycker ni??

• star67

jag fyndade den idag hoppas att den fungerar bra, www.blocket.se/jonkoping/Bankdiskmaskin_31050591.htm?ca=17&w=1
    men undrar vilken av de är bättre om någon vet den är 5 kuvert och den andra 6 kuvert, men vet inte vad de betyder.! ifall om den andra inte fungera för att de sa att vi för prova den ifall om den inte fungerar ska ringa dem.
    www.blocket.se/jonkoping/Bankdiskmaskin_31064582.htm?ca=17&w=1

en liknande den vi köpte de vill ha 1000 kr så det var mycket bra pris.
    www.blocket.se/stockholm/Bankdiskmaskin_PASSA_PA_29914371.htm?ca=17&w=3

• star67
    Mamma till Simon skrev 2010-12-05 16:53:10 följande:
    5 kuvert betyder väl att det får plats 5 tallrikar/glas/bestick
    oky
  • star67

jag också funderar på det tex om man har en vara som var ord pris 100 kr och vinnade bud blir mre tex 250kkr . ska man klippa priset så att köpare inte få se det??

• star67
    mollan nu skrev 2010-12-06 11:15:29 följande:
    De gånger jag köper ytterkläder på rea låter jag alltid lappen sitta kvar tills jag vet om kidsen hemma kan ha plagget. Annars åker det på tradera med lappen kvar. Och ofta får man mer än reapriset och jag låter ändå lappen sitta kvar till den som köpt varan. 
    inte på rea alltså ord pris. jag tänker inte klippa hella lappen bara där som står priset.
  • star67

schenker hade erbjudande för nya medlemer någon har länk till erbjudande??

• star67
    piiiinkcat skrev 2010-12-06 22:18:58 följande:
    Jag satt å funderade ... min son är 1½ år och jag blev osäker på vilken storlek jag skall köpa kläder till honom i? Han är ganska kort... 81 cm och väldigt aktiv.... 80 har han vuxit ut.. men jag tycker det mesta i storlek 86 är litet i storlek. Byxor är ju oftast askorta i benen... speciellt efter en tvättning. Har köpt en del i 92, men började fundera på om man kanske skulle köpa 98 istället.. så har han ju även lite att växa i... gaah..
    oj min dotter är snart 4 år och har 92, några plagg är 98 men lite för stora, till en 1,5 86 är bra tycker jag och kanske om någon plagg du tycker är för små ta stl 92. han måste kunna röra sig i kläderna eller hur??
  • star67
    star67 skrev 2010-12-07 22:55:20 följande:
    Var kan man köpa mailingbags billigast och snabb leverans???
    och vilken stl ska man ta till en tex tröja klänning som inte är skrymmande
Svar på tråden Traderatråden nr 16