• star67

Traderatråden nr 16

12 kr 12 om den är stor

• star67

tradera hade en erbjudande om att man får fri osåld avgift upp till 50 auktioner. men de har inte krediterar avgifter. någon vet om det är i denna faktura som ska vara?

• star67

Hejsan! undrar hur går det nu på tradera?? jag har nya damkläder som några passar bra till fest. fåger man lägga 1 kr?? vad tycker ni??

• star67

en fråga till om man har flera plagg av en vara men olicka stl och färger. ska man lägga upp de på en gång eller är bättre att läga upp en och en?? ni som har erfaranhet nya plagg vad tycker ni hur är bäst??

• star67
    Maj bebis skrev 2010-11-20 21:18:40 följande:
    Fast jag har mailat 3 ggr, sms:at 3 ggr, ringt utan svar och hon vann den för 2 veckor sedan och har dessutom lagt ut den igen för försäljning, då borde man ju komma på att man inte betalat!

Jag uppdaterar, tror dock inte jag kommer få någon kontakt!
    kontakta henne via hennes auktioner !!
  • star67

tycker ni det går inte bra på tradera,?? mina grjer är nya och tänker sätta för 1 kr!!

• star67

jag har en jeans ute nu fått ett mail av en köpare o frågat om den är en äkta D&G JEANS ,jag svårat henne att jag inte är säkert o att jag köpte den från utlandet nu jag har fått ett bud på den men det är en annan säljare jag kontaktar henne och medelar att jag är inte säker att den är äkta ?? vad tycker ni??

• star67
    x karin76 skrev 2010-11-21 20:24:31 följande:
    Nja.. Enligt T's policy så måste du nog vara säker på att det är äkta vara för att få sälja den på Tradera... Piratkopior får man inte sälja.

Nu har du ju redan en auktion ute, men du kan väl svara henne som det är att du inte vet och att den är köpt utomlands, så kan hon ju själv avgöra om hon vill buda eller inte. Du kan ju alltid erbjuda henne att få närbilder på detaljer osv om hon vill ha det.
    ja jag har svårat den första köpare att jag inte vet ,men nu det är en annan köpare som har budat på. så undrar om jag kontaktar henne innan jag skickar jeansen  om att jag inte vet om den är äkta, kanske man undvikar att skicka vara fram och tillbaka.!
Svar på tråden Traderatråden nr 16