Traderatråden nr 16
12 kr 12 om den är stor
12 kr 12 om den är stor
en jeans i stl 38 är som wist/ midja 28/29 tum eller 30-31
www.tradera.com/SUPER-BIKER-JEANS-CUBUS-STRL-38-SLIM-LEG-NYA-PRIS-399-KR-auktion_340332_120951022
www.tradera.com/SEXIGA-JEANS-STUPROR-SKINNY-ROCKABILLY-ANGLAVINGAR-STRASS-38-auktion_340331_121180674
om kontot är oakteverat behöver jag att lämna neg kommer de att öppna kontot igen?? www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedback.aspx?ftgnr=2167718
tradera hade en erbjudande om att man får fri osåld avgift upp till 50 auktioner. men de har inte krediterar avgifter. någon vet om det är i denna faktura som ska vara?
Hejsan! undrar hur går det nu på tradera?? jag har nya damkläder som några passar bra till fest. fåger man lägga 1 kr?? vad tycker ni??
en fråga till om man har flera plagg av en vara men olicka stl och färger. ska man lägga upp de på en gång eller är bättre att läga upp en och en?? ni som har erfaranhet nya plagg vad tycker ni hur är bäst??
tycker ni det går inte bra på tradera,?? mina grjer är nya och tänker sätta för 1 kr!!
jag har en jeans ute nu fått ett mail av en köpare o frågat om den är en äkta D&G JEANS ,jag svårat henne att jag inte är säkert o att jag köpte den från utlandet nu jag har fått ett bud på den men det är en annan säljare jag kontaktar henne och medelar att jag är inte säker att den är äkta ?? vad tycker ni??