Inlägg från: Den Osynlige |Visa alla inlägg
  • Den Osynlige

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-04-06 19:35:14 följande:
    Tycker också att det går jättedåligt o jag har avslut ikväll :(
    det beror nog på att det har vart påsk.här gick auktionerna sådär.
    sen undrar jag vad 17 posten sysslar med.flera brev har inte kommit fram som skickades under tisdag och onsdagen i förra veckan{#lang_emotions_yell}
    *En massa skratt och glädje är underbart!*
  • Den Osynlige

är det fler som inte kan ladda upp med prolistern?det står att jag måste godkänna prolistern.jag trycker på tillåt.men det funkar inte

• Den Osynlige

Nu har jag lagt ut mina "första" auktioner.förut hade jag delat konto.men nu har jag skaffat ett eget till slut{#lang_emotions_smile}

ett bud har redan trillat in.nu ska köpeslistan fyllas på så att man får omdömmen som köpare oxå

bara att ni hojtar till om ni vill ha mitt alias

MaskrosDesign
  • Den Osynlige

får man länka sitt alias i tråden?minnet är kort.{#lang_emotions_laughing}

• Den Osynlige
    Pildi skrev 2010-04-16 09:14:54 följande:
    God morgon! (eller god dag)Jag måste börja med att klaga...jag har köpt en t-shirt och en jacka av samma säljare och har inte fått kläderna. T-shirten köpte jag för exakt 16 dagar sedan , jackan för 6 dagar sedan. Hon skrev till mig att t -shirten borde ha kommit...då tolkar jag detta som paketet har försvunnit...om jackan skriver hon ingenting. Tänker aldrig mer köpa ngt av henne..
    vad har hon för alias?så man inte råkar buda hos henne
  • Den Osynlige
    optimisten skrev 2010-04-16 09:19:40 följande:
    Jag brukar köpa ibland och även sälja på Tradera och tycker att det är så trist när en del bara lämnar blanka omdömen...?!Jag skriver alltid i mina omdömen om affären. Sedan måste jag fråga er en sak...har köpt en skinnjacka som luktar väldigt mycket rök=(. Själv röker jag inte och det känns ofräscht. Har haft den ute på vädring igår i några timmar men det bara stinker i klädkammaren när jag tog in den igen. Hur får jag bort lukten? Hjälper det att ha den utomhus tror ni en hel dag? Jag behöver även smörja in den med skinnfett då den är lite väl sliten på vissa ställen men var hittar jag det??
    röklukten går nog inte ur jackan.kankse den går bort om du lämnar in den på kemtvätt
  • Den Osynlige

här har man rensat i garderoberna.fann en hel del skoj som ska läggas ut framöver
    4 st köpare har jag fått på förra auktionerna.3 av 4 har varken hört av sig eller betalt.

imorrn är sista dagen som sakerna ska vara betalda.

nu får jag invänta första omdömmet så jag kan köra via prolistern

vem är det som har hans om länken till traderalias?jag har ju som sagt nytt eget konto och därmed nytt alias

• Den Osynlige
    Hannah74 skrev 2010-04-19 22:51:59 följande:
    På tal om nollor... fick bud direkt på Peaken (tur jag hann ändra) men sådär budare..Hoppas nån annan budar över www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...
    konstigt att kontot inte är avstängt med tanke på att 50% är negativa omdömmen
  • Den Osynlige

hur många mobiler har denne otrevlige säljare?
    kolla omdömmena {#lang_emotions_surprised}

snacka om otrevlig,hotfull och mycket anklagande säljare

• Den Osynlige
    leson76 skrev 2010-04-21 12:37:22 följande:
    Vart förvånad när jag såg vad de senaste jackrona från po.p gått för! Verkar vara tillfälle att göra kap! Är det inte hög tid att köpa vårjacka nu...eller är det den stundande snön som avsräcker (iuhhhh)
    det går riktigt seeeeegt på T nu.
    folk är nog panka eller rädda om sina pengar inför valborg och sommaren som snart är här

jag ska ladda upp en massa auktioner så snart jag kan använda prolistern.
  • Den Osynlige

jippi nu har jag fått mitt första egna omdömme{#lang_emotions_smile}

• Den Osynlige
    Pumanprinsen skrev 2010-04-21 14:18:36 följande:
    Grattiis 
    tackar

fy vad det snöar ute nu{#lang_emotions_yell}.det ska ju vara solsken och varmt ute.
    aprilväder är verkligen aprilväder{#lang_emotions_laughing}
  • Den Osynlige

gaah hur svår är det att lämna omdömme?1 av 4 köpare har lämnat omdömme.jag har mailat och påminnt 3 köpare att lämna omdömme i förra veckan.

vilket de inte verkar förstå.

kan man skicka ny påminnelse om att de ska lämna omdömme?jag vill ju gärna få 10 omdömmen så man får staplarna och 100% seriös

själv lämnar jag alltid omdömme så fort varan har kommit

hur gör ni?lämnar ni omdömmen till säljaren oavsett denne är ny eller många omdömmen?

Svar på tråden Traderatråden nr 16