Traderatråden nr 16
sen undrar jag vad 17 posten sysslar med.flera brev har inte kommit fram som skickades under tisdag och onsdagen i förra veckan
är det fler som inte kan ladda upp med prolistern?det står att jag måste godkänna prolistern.jag trycker på tillåt.men det funkar inte
Nu har jag lagt ut mina "första" auktioner.förut hade jag delat konto.men nu har jag skaffat ett eget till slut
ett bud har redan trillat in.nu ska köpeslistan fyllas på så att man får omdömmen som köpare oxå
bara att ni hojtar till om ni vill ha mitt alias
får man länka sitt alias i tråden?minnet är kort.
här har man rensat i garderoberna.fann en hel del skoj som ska läggas ut framöver
4 st köpare har jag fått på förra auktionerna.3 av 4 har varken hört av sig eller betalt.
imorrn är sista dagen som sakerna ska vara betalda.
nu får jag invänta första omdömmet så jag kan köra via prolistern
vem är det som har hans om länken till traderalias?jag har ju som sagt nytt eget konto och därmed nytt alias
hur många mobiler har denne otrevlige säljare?
kolla omdömmena 
snacka om otrevlig,hotfull och mycket anklagande säljare
jippi nu har jag fått mitt första egna omdömme
.det ska ju vara solsken och varmt ute.
gaah hur svår är det att lämna omdömme?1 av 4 köpare har lämnat omdömme.jag har mailat och påminnt 3 köpare att lämna omdömme i förra veckan.
vilket de inte verkar förstå.
kan man skicka ny påminnelse om att de ska lämna omdömme?jag vill ju gärna få 10 omdömmen så man får staplarna och 100% seriös
själv lämnar jag alltid omdömme så fort varan har kommit
hur gör ni?lämnar ni omdömmen till säljaren oavsett denne är ny eller många omdömmen?