TheStar skrev 2010-05-16 20:28:36 följande:
Behöver råd om att lämna omdöme. Budade hem ett par rabattkuponger den första maj, betalade direkt. Förra veckan hade jag fortfarande inte fått dem, så då mailade jag och frågade och hon hade postat dem snabbt. Det rör sig om så lite pengar så hon kan inte ha haft någon anledning att ljuga om det, så de har väl helt enkelt kommit bort i posten. Hur gör jag nu med omdöme? Låter bli att lämna? Eller lämnar positivt tomt? Eller lämnar positivt men skriver något om att tråkigt nog kom de bort i posten? Lutar åt det sistnämnda IFALL att säljaren skulle försökt lura mig, så kanske framtida köpare reagerar om de inte heller får något. Eller är det fult?
Ingen som vill tipsa om hur ni hade gjort?
Och så en annan sak: Håller de på och fixar med prislistan just nu? Dels ser det mysko ut i själva prislistan: Först står det att "
OBS! Från och med 1 juni 2010 införs ett tak på antalet annonser som innefattas av 0 kr i osåltavgift. En säljare kan då lägga ut max 100 annonser per månad med 0 kr i osåltavgift vid utropspris 1-9 kr. Därutöver blir osåltavgiften 3 kr/auktionsannons.
"
Men nere i själva prislistan står redan denna regel med. Skumt. Dessutom har jag själv inte lagt ut 100 auktioner ens sammanlagt under hela min Traderatid, men när jag nu ska lägga ut en med utrop 9 kr så står det att det kommer att bli osåltavgift på 3 kr... Läge att kontakta T?