Inlägg från: LitenBlomma |Visa alla inlägg
  • LitenBlomma

Traderatråden nr 16

Jag VET att folk hade problem med att se auktionsbilderna igår och jag är j-t besviken på deras sätt att hantera det. Satt och uppdaterade mina auktioner i slutminterna och nästan ingen var inne på dem eller la bud som det brukar vara. Som jag skrev för nån dag sen så hade jag annars otroligt många besökare på mina auktioner!

• LitenBlomma
    LitenIsa skrev 2011-01-18 15:09:10 följande:
    Jag fick solskyddskläder nedstängda förra sommaren. Hade ingen aning om att man ej fick sälja sådana och jag hade massa bud på dem. Tyckte som du att det kändes pinsamt.
    Solskyddskläder??!! Men barn har väl blöja eller simbyxor under?
    -02 -08 -09 & BF mars -11
  • LitenBlomma
    aLttjolajban skrev 2011-01-18 17:32:31 följande:
    de används som badkläder
    Jo, fast oftast har man ju något på barnet, hade vi iaf. En badblöja eller badtrosa. Inte så kul om barnet bajsar rakt på dressen
  • LitenBlomma
    Ns mamma skrev 2011-01-19 20:30:43 följande:
    Hmm, råkade skicka iväg för tidigt :)

Fick iaf mina avgifter krediterade på de auktioner med bud, vilket jag är nöjd med blev dock lite irriterad på det här svaret jag fick:
    "Det stämmer att vi under söndagen hade mindre driftstörningar på sajten som bland annat påverkade bildvisningen. Jag tror dock inte att du behöver oroa dig för att du har förlorat bud på grund av detta då bilderna syntes till och från och att det bara var kortare störningar."

Klart det påverkar, många budar ju i sista sekunden och inte f-n vill man buda på något man inte kan se bild på..

Men som sagt mig kompenserar de ju genom borttagna avifter så jag är nöjd trots allt.
    Jag mailade dem ett långt surt brev Demon Jag ska fan inte behöva betala för en tjänst de inte utfört rätt.
  • LitenBlomma

Jag gillar oxå Emmis mailingbags, jättefina färger. De är lite styvare och inte så plastiga. Mycket lättare att skriva på!

• LitenBlomma
    Qarina skrev 2011-01-22 13:29:42 följande:
    Oki, låter bra :) Är det viktigt att stryka kläderna el kollar man bara på skicket i övrigt tror ni? Någon som upplevt skillnad på strukna/ostrukna kläder?
    Jag köper nästan aldrig ostrykna kläder, tycker det säger en del om hur noga personen är med kläderna. Tyst
  • LitenBlomma
    charmmiss skrev 2011-01-22 16:16:01 följande:
    haha, jag stryker heller aldrig kläderna. Skulle ta typ halva dan samma här torktumlar heller aldrig kläderna, förutom pyjamaser och de brukar jag aldrig sälja vidare. då barnen har för mycket kläder så hinner de knappt använda kläderna innan jag säljer dem.
    Äsch då
    Igår t.ex satt min 1 och 2 åring och lekte i badet medans jag stod bredvid och strök vår hög från senaste tvättningen. Ibland står jag och stryker i vardagsrummet medans jag tittar på 21-filmen.
  • LitenBlomma

xKarin76: Jag fick ett mail "nej tyvärr, vi ersätter inte".
    Läste sen här att en person fått det. Mailade ett långt och ARGT mail och vips så tog de bort 70 kr i provision!

Svar på tråden Traderatråden nr 16