Inlägg från: LitenBlomma |Visa alla inlägg
  • LitenBlomma

Traderatråden nr 16

Första gången jag köpte något, -05, ringde jag upp säljaren för jag ville veta precis hur jag skulle göra. DET tyckte nog hon var konstigt

-02 -08 -09 & BF mars -11
  • LitenBlomma
    Qarina skrev 2011-01-04 12:24:59 följande:
    Kan det vara så illa att alla har lika dåligt med pengar nu efter julhelgen?
    Verkar vara fler som säljer än som köper nu juh :S
    Läge å vänta kanske?
    Jag har avslut lagom till BB och jag tycker att mina går bra för att vara nya.
  • LitenBlomma
    Qarina skrev 2011-01-04 12:45:10 följande:
    :)
    Du måste ha ganska många då?
    Säljer du mest barnkläder llr?
    15 st
    Bara barnkläder ute nu, har inte orkat stryka mina dam och mammakläder som ska ut än
  • LitenBlomma
    Viktorsmamma skrev 2011-01-04 15:42:41 följande:
    jo men den går ju ut ikväll känns lite riskabelt att sänka så mycket, tänk om de bara är en som har den i minnes? :-S
    Nä, låt den va och i värsta fall får du göra en omstart och DÅ sänka.
  • LitenBlomma
    Sophie81 skrev 2011-01-04 16:49:55 följande:

har försökt sätta mig in i prolistern...gjorde 3 annonser och sen tryckte på spara & stäng.
    allt försvann. hittar inte min lista på datorn nu. Måste jag ladda ned porlister igen för varje gång man skall lägga upp annonser? Har laddat ned den  3 ggr nu, hittar den inte efter att jag stängt.
    Ursäkta lite rörig fråga kanske...

Du ska först spara den med ett namn, "spara som". Sen väljer du vart du vill spara din nya lista, tex på skrivbordet. När du sen ska spara den går det bra att bara trycka "spara".

För att hitta din prolister går du genom start, alla program och så borde den ligga där i din lista. Alt. får du gå in på "min dator" och leta bland programmen där.
  • LitenBlomma
    Sophie81 skrev 2011-01-04 17:08:49 följande:
    Tack för hjälpen, men den verkar vara puts väck... Ska göra om allt och "spara som" på skrivbordet.
    Jo, nu är det försent för de auktionerna du inte sparade korrekt. Men din Prolistern hittar du väl bland dina program?
  • LitenBlomma

Men du öppnar den alltid på programmen och sen klickar du "öppna lista" eller nåt liknande....

• LitenBlomma
    Sophie81 skrev 2011-01-04 17:54:44 följande:
    nä, hittar den inte på program. Finns ingen flik på min dator under "start" som heter program...Obestämd
    Men sparade iaf en lista på skrivbordet och blev lite lycklig över att jag lyckades med det. men den går ju inte att öppna?!bara stängs ned på en gång...
    Det är ngt allvarligt fel med vår dator (eller min hjärna). Får vänta på att niklas kommer hemGlad

Tack för hjälpen iaf{#emotions_dlg.flower}
    Men du kan inte öppna listan direkt, öppna först PROlistern och sen därifrån öppnar du listan med hjälp av ikonen uppe till vänster som heter nåt i stil med öppna lista.

Kolla i din datorn "den här datorn" och sen under dina program, eller minns du vart du sparade filen?
Svar på tråden Traderatråden nr 16