Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss
    AnnaFreja skrev 2011-02-03 18:54:26 följande:
    Har 40 auktioner ute nu. Har fått 4 köp nu och resterande ligger på 960 kronor och 42 bud. Det är ju fyra dagar kvar, men mitt mål var 2000 så vi får väl se. Det kanske var alltför optimimistiskt. Tycker det ändå känns som att det går ganska bra nu.
    har oxå fått 4 köp nu, har 32 auktioner som ligger på 900 kr, 16 bud, tänkte lägga upp 20 auktioner till ikväll, håller på o laddar prolistern. bl.a skaljackor.
    Tycker oxå det går bra nu, vårjackorna ska jag vänta lite till med, men det verkar som om kortärmat går bra.
  • charmmiss
    trolllbus skrev 2011-02-03 21:38:43 följande:
    när kan man lägga ut windstopper, skaljacka o softshell? allt po.p
    jag håller på och laddat upp prolistern nu med skaljackor. så jag skulle säga nu

ingen som har tänkt lägga upp pop skalbyxor i st 110. svarta
  • charmmiss

klant jag, har skrivit skalacka i auktionen istället för skaljacka, har redan fått bud så det går inte att ändra, får hoppas folk hittar ändå

hade sålt för 120kr på öppna förskolans second hand, nice lämnade in lite leksaker idag, få se om det säljs något, folk vill ha allt så billigt som möjligt där, men jag har fyndat massor själv

• charmmiss
    Smultronhjärta skrev 2011-02-13 20:57:29 följande:
    Japp tills idag- 3 gratis med "februari" och 50 fri osåltavgifter om man anmälde sig på nån länk
    någon som har den länken, hittar den inte
  • charmmiss
    LillTussen skrev 2011-02-25 16:30:46 följande:
    Fick ihop 890 kronor igår! Inte illa. Hade förväntat mig 200, men jag var kanske lite pessimistisk. Sålde en hel del sommarklänningar, och det gick över förväntan! Var lite osäker på att lägga ut så tidigt men det gick kanon!
    oj, då kanske man borde lägga ut sommarplaggen, behöver ju platsen som de tar upp
  • charmmiss
    John och Linas mamma skrev 2011-03-08 23:36:47 följande:
    Väntade 33 dagar på ett paket som kom förra cmveckan:( Tydligen i Gbg iaf ska det krångla lite nu
    jag bor i gbg och två av mina paket har inte kommit fram. den ena en pop skaljacka som skickades till finland för två veckor sen, blir ju lite nojig över att den kommit bort. den andra en hello kitty top som skickades för  3v sen.
    varför är det problem här i gbg???
  • charmmiss
    Smultronhjärta skrev 2011-03-22 09:28:47 följande:
    Men det beror på hur länge man har haft kontot..Jag har haft mitt så länge att jag inte är kopplad till personnummerDrömmer
    när registrerades du? jag registrerades 2003 och kommer inte ihåg om mitt personnr är kopplat, eller man kanske kan se det på inställningarna.
  • charmmiss
    charmmiss skrev 2011-03-22 10:22:55 följande:
    när registrerades du? jag registrerades 2003 och kommer inte ihåg om mitt personnr är kopplat, eller man kanske kan se det på inställningarna.
    nu såg jag, sen 2004 har du varit medlem. ja då är inte mitt personnr heller kopplat
  • charmmiss
    Smultronhjärta skrev 2011-03-22 10:55:19 följande:
    Såvida du inte har skickat in personbevis Tradera har skickat trisslotter till mig i hopp om att jag ska regga mitt pers.nr. Visst skulle jag kunna göra det men jag har inte fått tummen ur att beställa personbevisDrömmer
    nej jag har inte skickat in personbevis. trisslott fick jag med,men det var bara nit så då får de inget av mig
Svar på tråden Traderatråden nr 16