Inlägg från: LitenBlomma |Visa alla inlägg
  • LitenBlomma

Traderatråden nr 16

Nu har jag hållt på heeeela dagen. Plockat fram kläder, strykt, fotat och lagt upp en efter en. 40 auktioner, i stort sett bara bankkläder. Phuu!! Ska värma en kopp te och smäcka i mig de sista 3 lussebullarna och ett gäng clementiner Kaffe 

(Känns lite läskigt att ha en del 1 kronas men jag chansar på vissa,,,)

-02 -08 -09 & BF mars -11
  • LitenBlomma
    jessican skrev 2010-11-08 21:28:17 följande:
    Får man bra ränta med de bankkläderna Skrattande Sorry kunde inte låta bli..... men visst tar det tid!!
    Godmorgon! Ja du ser ju själv hur trött jag var
  • LitenBlomma
    Greksmurfen skrev 2010-11-08 21:47:24 följande:
    hmm jag hade ju 1-kr =/ gic kinte alt förbra....såkommer nog inte ha 1 kr med på märkeskläder.......
    Den sämsta affären jag gjort måste vara sonens adidasinnerskor som han använt ett par ggr och såg inte ens använda ut. De kostade 4-500 kr men jag fick bara...ca 26 kr har jag för mig Förvånad
  • LitenBlomma

Jag har tappat mitt köpsug på T efter många trista affärer där kläder ska vara i "fint skick" och så är de helt blekta och noppiga Köper hellre nytt då än att det bara ligger i garderoben och  tar plats.

• LitenBlomma
    aglili skrev 2010-11-09 09:02:24 följande:
    Exakt! Tycker samma!

Har lagt ut en del 1 kr annonser. Hoppas på tur.
    Samma här! Det jag vill ha kan bli superdyrt, nästan nypris och det jag säljer (kan t.o.m vara samma vara men i annan storlek) går nästan gratis
  • LitenBlomma
    straw2008 skrev 2010-11-09 13:03:27 följande:
    Det är ju bara första budaren som ser att det är utrop 1 kr så hur kan det påverka hela kedjan budare? Eftersom ni skriver att startbud över 1 kr oftast onte lockar till bud.....
    Det står vilket utrop det var!
  • LitenBlomma

Om en auktion går bra har det hänt att jag lånat objektsbeskrivningen. Är hon ny så vet hon väl inte vad hon ska skriva.

• LitenBlomma

Nu har jag 44 auktioner ute och börjar oroa mig för att jag tagit på mig för mycket jobb. Kontot ska ju kollas, det ska mailas, skrivas adress, postas och sen mailas igen.

• LitenBlomma
    Lilla Ego 07 skrev 2010-11-11 22:24:39 följande:
    Ofta är det ju några som tar köp nu om du har det. Ungefär hälften av mina auktioner brukar gå på köp nu, el iaf nästan.
    Oj! Jag hade knappt några Köp Nu och de som jag hade det på har redan fått lägre bud förutom 2...
  • LitenBlomma

Ska tillägga att jag brukar ha Köp Nu men denna gången chansade jag på långa auktioner istället. Blir alltid så fundersam när något säljs på några minuter om man kanske var lite väl generös. Drömmer

Svar på tråden Traderatråden nr 16