• star67

Traderatråden nr 16

Tettan skrev 2010-09-07 18:13:25 följande:
    Ärligt talat så tycker jag nog att "fint begagnat skick" kan vara okej. Är den begagnad så är det väl inte så konstigt om det är slitage? Så länge det inte är nyskick... Är den fin i övrigt??
    Fast naturligtvis vore ju det bästa att komplettera med vilka skavanker som finns. Det brukar jag göra, samt försöka fota dessa och lägga upp med auktionen
    ja den är fin i övrigt då måste jag vara nöjed.
  • star67

jag också är lite nervös jag har skickat ett paket den 2010-09-06 och den har kommit fram har skickat avi den 2010-09-09 men köpare har inte tagit ut den än!! och hon har ringd mig en gång men jag missade hennes samtal så vet inte vad hon vilje. kanske ska skicka ett mail till henne??

• star67
    ominte skrev 2010-09-17 10:32:58 följande:
    Behöver råd kring hur jag ska göra..

Vann ett par stövletter som jag letar efter länge, i onsdags. Säljaren är ny på tradera och jag har trots påminnelse inte fått något vinstmail av henne.
    Jag är angelägen om att få hem skorna eftersom jag int har några bra skor nu när vädret är ostadigt..

Nu har jag kollat in ett par liknande som ligger på ett bra pris och är sugen på att buda hem dem istället. Det är en van sälajre med bra omdömen.
    Ska jag skita i de första och buda hem de här andra? Blir så jäkla trött på folk som inte kan fullfälja sina affärer
    ring henne och brätta att du vill göra så om hon inte vill skicka skorna!
  • star67

även om man startar om auktion / lägga köp nu pris är gratis osåld avgift??

• star67
    HonSomVet skrev 2010-09-19 17:38:08 följande:
    Åh tack så mycket! Jag hittade bara kampanjen om att man får sälja ett objekt gratis.
    var är erbjudande då att man får sälja ett objekt gratis.
Svar på tråden Traderatråden nr 16