• star67

Traderatråden nr 16

nånon kan länka var kan man anmäla för att sälja 3 gratis auktioner??

• star67
    Viktorsmamma skrev 2010-11-24 13:51:32 följande:
    ja de är den men sonen avskyr den.

vet bara inte hur man byter batteri.

den sjunger "mamama mamama" typ
    vi har en liknande barnen älskar den. men kanske den går bättre på sommar då man är ute på stranden. det är inte så svårt att byta batterier, min man har byttat våra en gång.
  • star67
    Prodin skrev 2010-11-24 20:08:48 följande:
    @star67  : den första är ju ett bra pris. Svårt att se om den är gammal eller ej. 1500 för en bänkdiskmaskin känns som  mesta laget, den ser ju dessutom gammal ut i modellen.

Se här: www.elgiganten.se/product/vitvaror/diskmaskin...

Den där från elgiganten vi får den för 1500 kr min man har personalrabatt där men jag tyckte den var inte så bra. jag frågade den där som är för 600 kr och han sa att den är ca 7-10 år gammal men var inte säkert och att den kan sänkas till 500 kr den är i silver färge.
    den
    aLttjolajban skrev 2010-11-24 20:17:23 följande:
    Den för 600 kr var riktigt billig. Jättebra kvallitetsmärke.
    1500 kr för en bänkdiskmaskin är dyrt.
    Vi köpte en vanlig stor diskmaskin för 200 krFörvånadSkrattande Felfri och funkar toppenbra. Vi fyndade den via msn köp och sälj.
    oj 200 kr är riktigt biligt men vi har tyvärr inte plats för en större .den för 1500 kr är en gammal man som vill ha nästan hälfte av priset.
    tror du den är inte för gammal modell??  jag sökte den modellen men hittade inte.
  • star67

jag funderar på att köpa kläder på halva rea priset o sälja de på tradera. tror ni man kan tjäna lite.
    jag har inget jobb o har lust för det tycker att det är roligt. jag har köpt några skinnjackor stl 156 170,162 men jag funderar på att vänta till vår eller vad tror ni???

• star67
    Tonarslisa skrev 2010-11-24 22:12:38 följande:
    Tycker du ska vänta till vår. Folk är nog ute efter rejäla jackor (sägs ju att det är kallaste vintern på flera år). Alltså vinterjackor
    oky, men tror du man får bra pris på dem till vår?? jag vet inte om jag lämnar tillbaka de till butiken eller spara dem!!?? ord pris är 399 kr och jag gav 100 kr för 1.
  • star67
    annat82 skrev 2010-11-26 18:10:47 följande:
    www.tradera.com/help/Overview.aspx

Har du en knappa Chatta med supporten
    tack jag blev avstängd i 3 månader jag hade 20 auktioner ute.Rynkar på näsan pga jag hade ett par jeans som står på rubriken pop, den här auktionen hade jag förut och de avslutade den och jag rättade till och startade om men tyvärr blev inte såld. och nu när jag startade om den igen har missat kolla på rubriken. va ledsen jag blev de kunde ha avslutat den eller kontaktat mig jag visste inte faktiskt att det står så på rubriken.
  • star67
    Buttelina skrev 2010-11-26 19:52:03 följande:
    fast alltså att skriva pop olära är ju riktigt fult. det är ju bara för att få fler träffar. söker jag på pop så vill jag inte få upp ett par hm jeans. klart man blir avständg om man lägger upp sånt igen, efter man blivit tillsagd. man kollar väl igenom auktionen innan man lägger ut den igen?
    ibörjan jag gjorde så bara för att få flera träff men efter att de kontaktade mig jag rättade till annonsen och jag skulle abslut inte lägga ut så igen special nu när jag hade så många varor ute. men jag glömde det var länge sen jag hade den ute så tänkte inte på det. det var ett par från kappahl. jag bestämde att använda den själv till bebisen men jag tänkte prova en gång till.  jag ska aldrig lägga upp den igen ska använda den eller ge den bort till någon.
Svar på tråden Traderatråden nr 16