• iser

Traderatråden nr 16

HonSomVet skrev 2010-09-23 21:30:36 följande:
    Fick svar nu från köparen som fört över 67 kr. Hon säger dock att hon själv fört över 77 kr och att hon dubbelkollade sin överföring precis. Märkligt.
    Jag hade en köpare som glömde frakten. Men jag mailade och sa att det var lungt (mycket pga. att hon betalade så snabbt) och hon bad uppriktigt om ursäkt. Men däremot skulle jag bli irriterad om hon hade verkat ljuga.
  • iser
    iser skrev 2010-09-23 21:43:40 följande:
    Kanske står är bättre beskrivning. Dessvärre har jag inte möjlighet att lägga upp bild på tradera och hittar inget bra att länka 
    FL ska det ju stå.
  • iser
    Silverhaj76 skrev 2010-09-23 22:10:27 följande:
    Var det inte katten jag länkade till? Jag googlade på den och så fick jag fram en bild.
    jag lyckades inte få upp länken dessvärre.
  • iser
    anette 81 skrev 2010-09-23 22:20:25 följande:
    ser den ut såhär?

Yes den är det.
  • iser

Om någon har en sån katt som söker nytt hem så är det bara att hojta. Den kommer få mycket kärlek kan jag säga.

• iser
    anette 81 skrev 2010-09-23 22:26:36 följande:
    sån har min dotter med o hon älskar den! Så jag får hålla reda på katten här hemma,
    Alla barn som har sådana katter verkar älska dem, dessvärre. Jag förstår inte varför de är så tilltalande.
  • iser

suck och stön. Den superfina legooverallen som jag hämtade i går visade sig i dagsljus ha svarta fläckar i rumpan . Den största ungefär som en femkrona . Det var min kära mor som budade hem det åt mig och jag tvingade henne igår ge stora eloger till säljaren i omdöme. Hur tycker ni att jag ska göra nu? jag tycker att det är så jobbigt att klaga.

www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx

• iser
    maadicken skrev 2010-09-24 12:47:37 följande:
    så surt  jag som alltid brukar vara så noga!  men då får jag väl tipsa om att det är stavfel då så den inte kommer upp när man söker   www.tradera.com/VILLEVALLA-mossa-stl-2-3-ar-f...

sen får jag hoppas att många vill ha mössor och söker i den kategorin, för där finns den ju med iaf.
    Om det är till någon tröst så skriver jag alltid villevalla när jag söker villervalla kläder, innan jag kommer på att jag stavat fel. Det kanske finns fler som gör fel förhoppningsvis
  • iser
    emme 86 skrev 2010-09-26 21:15:11 följande:
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Tips!

Funderade på att lägga ett bud själv då ja tycker de är så fint men eftersom att ja inte har någon tös så får någon annan ta de ist.
    Tack för tipset!!! Superfint. Vilket kap, men jag kan inte annat än tycka lite synd om säljaren.
  • iser
    amomentlikethis skrev 2010-09-26 23:51:22 följande:
    Jahopp, nu kommer jag säkerligen få mitt första negativa helt oskyldigt från min sida

Sålde en popjacka på köp nu i början på månaden och hon betalade och jag skickade.
    Såg sedan 2 dagar senare att hon satt ut jackan på aktion och skrev om det här, då hon ljög om jackans skick.
    Nu ikväll skickade hon mail om att hon inte fått någon jacka och så här lång tid ska det inte ta bla bla bla...

Skrev då tillbaka att hon bevisligen fått jackan så hon själv haft ute den på aktion och länkade även till aktionen för att visa henne att jag mycket väl visste om det.

Så nu lär jag väl få mitt första negativa då hon inte lagt omdöme på mig än, och inte heller jag på henne och hin blir väl sur för att jag inte låter mig luras.

Så jag varnar er för piggy_0703 som försöker luras!! Hon är numera blockad hos mig och skynda er att göra det så hon inte kan lura fler!
    Herregud vilken människa!!! Jag blir jättenyfiken på vad hon kommer svara.

Usch vad arg jag blir på Nordea. Nu kan man inte komma in på sidan alls. Grrrrr.
Svar på tråden Traderatråden nr 16