30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Galia - Usch, klart man blir orolig av blod, och fy vilken otäck dröm! Skönt att det sparkas iaf, lugnare dagar har de ju ibland därinne. Kram!
Galia - Usch, klart man blir orolig av blod, och fy vilken otäck dröm! Skönt att det sparkas iaf, lugnare dagar har de ju ibland därinne. Kram!
Kasper - Härligt!
Och oj, vad länge jag måste fundera på det där med Baltazar innan poletten trillade ner! Kom inte på någon annan Baltazar än professorn, och vad han hade med det hela att göra kunde jag bara inte begripa. Fast han pysslar ju en del med spännande droppar i olika provrör förstås...
Men den som hänger i samlingstråden har kanske redan insett att mina bibelkunskaper är begränsade, jag är bättre på vin!
Piggley - De tre vise männen var tydligen Kasper, Melker och Baltasar.
Avdelningen skumma drömmar:
Jag drömde att jag skulle på bal. Vid insläppet stod det en typ och moffade chokladbollar så chokladsmeten yrde och jag blev sur och rädd att mina vackra balkläder skulle bli smutsiga så jag flydde till toan. Väl där var alla båsdörrar låsta fast jag bara såg fötter i ett enda bås. Men där fanns både ett par herrfötter och ett par damfötter (say no more ), efter ett tag kom damen och herren ut och det visade sig vara prinsessan Kate och prins what'shisname från England. Hans skor var borttappade så jag lånade ut min svågers skor, som jag visst hade tagit med mig till balen av någon anledning. Svågern var iaf inte med. Prinsen blev nöjd, och svågern också när han sedan såg sina skor på prinsens fötter på bild i skvallerblaskorna.
Var fick jag det här ifrån?
Kasperina - Skönt!
Chiqita - Ingen ide att ha ont när det inte ger något, hoppas du får det lugnt nu tills det är på riktigt.
chiqita - Härlig morgon.
Mosing - Du måste ha rekordet i gott humör på bf+8!! Själv har jag varit helt knäckt när jag gått över o då har det varit tre dagar, sju dagar resp fem dagar. Du är beundransvärd! Men hoppas du slipper gå över mer nu.
Ida - Och med G måste vi stanna 24 h, för att han bajsat i fostervattnet. Men både han och jag mådde toppen, så vi åkte hem i samma sekund vi fick, 21.30 på kvällen. Men har man fött mitt i natten stannar man säkert tills det blir morgon. Så det behöver ju inte vara nåt fel.
Chiqita - Men hur kan man låta bli att ta i allt man kan när krystvärkarna kommer? Jag tycker det låter jättesvårt.
Har A tv på sitt rum? Funkar det bra?
Resande - Inga tips härifrån. De här tre barnen har gapat stort för allt som bjuds redan från början. Vi öppnade med broccoli och potatis.
Mosing - Så tragiskt. Detsamma hände min kompis för exakt tre år sedan, de jobbade också hårt i trädgården precis efteråt. Tror det är ett bra sätt att låta tankarna "jobba" fritt.
Men så sorgligt, borde inte få hända någon.