Anonym skrev 2010-03-20 22:54:20 följande:
"Haha, och skriver jag ett inlägg här på familjeliv så går jag tillbaka och läser igenom skiten om och om igen för att se så jag inte skrivit något jättepinsamt som kan tolkas helt fel eller stavat fel någonstans!"Sådär är jag också! Eller om man skrivit sms och inte får svar tex, det är hemskt...
Gud ja, att inte få svar på ett sms direkt är en pina! Men jag kan ju liksom inte begära att folk ska vara tillgängliga på sekunden, särskilt inte när det tar jättelång tid för mig själv att skriva ett sms eftersom jag läser igenom det hundra gånger först! Bra knäpp man är :-/
Anonym (L) skrev 2010-03-20 22:50:13 följande:
Jag går i KBT men just nu är jag deprimerad och då fokuserar vi på det. Började i KBT p.g.a. social fobi.Jag kan också tänka på vad jag sa och gjorde för många år sen men det är farliga tankar, man kan ju verkligen gå ner sig och vilja dö av sånt.
Okej! Jag började med KBT p.g.a. mina många autodestruktiva tankar och min svåra panikångest för ett halvår sedan och det var där som min sociala fobi upptäcktes. Tycker du att det hjälper?