• sarek

    Okt-novmammor med omnejd 5-årsjubilerar

    Nu går vi in på 5:e året här med våra små som nu har blivit stora barn. Många utav dem har fått både 1 o 2 syskon. Vi följs åt i både vått o torrt o är ett skönt tjej (mamma)gäng.

    Alla är välkomna i våran grupp.


    (¯`°?.¸ Simon 051101 o Andreas 070218 och Jonathan 090415¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Okt-novmammor med omnejd 5-årsjubilerar
  • Yinsan

    Vad skulle vi göra utan dig Sarek, tur du har koll på tiden!

    Kan inte fatta att det gåt 5 år sedan som vi fikade för första gången snart. Någon som kommer ihåg, var det i maj?

  • Heather

    Hittade också hit...! ;)

    Meesa: Hoppas också på bilder snart, enligt hörsägen (facebook) så ska du ha varit (är du!) en strååålande vacker brud! {#lang_emotions_laughing} 


    ღ Anton 051101 ღ Erin 070413 ღ
  • Heather

    Yoysen: Juni tror jag det var, vi hade allihopa ganska goa kalaskulor, om jag inte minns fel... :)


    ღ Anton 051101 ღ Erin 070413 ღ
  • Yinsan

    Heather, ja så kanske det var, då innebär det att vid nästa trådstart har vi fikat i 5 år...

  • amar

    WOW 5 ÅR :-d

    Idag klarade jag svenska provet till polishögskolan. riktig stolt över mig själv svenskan e ju där dem flesta stupar å sållars bort tyvärr. Nu e d bara å hålla tummarna jag e så pass konkurenskraftig att jag kommer vidare till fystesterna. Av 10600 sökande som det är i år så kommer 2000 sökande vidare dit.

    håll era tummar för mig

  • sarek

    Ja..tiden går fort...det får vi nästan fira med något extra då eller? Kollade i en jättegammal tråd som jag har sparat (den första) och våran första fikaträff var den 21/7-05 på Fröken Olsson .

    De som var med då var: Yoysen
                                         Heather
                                         Minttu
                                         Foodji
                                         Sarek
     


    (¯`°?.¸ Simon 051101 o Andreas 070218 och Jonathan 090415¸.?°´¯)
  • Heather

    amar: Yay för dig! Håller alla tummar och tår för dig!


    ღ Anton 051101 ღ Erin 070413 ღ
  • Yinsan

    Ja åter igen sarek, vad skulle vi göra utan dig. Träffades vi första gången mitt i semestern?? Kanske va det året som M inte hade någon semester.

    Tycker mig känna igen de namnen som var med också...

    Amar, vi håller tummar och tår för dig här i kodeskogen så de vitnar!!!

    Nu när snön är borta och barnen kan vara ute och leka lite mera tänkte jag att vi kunde fika här snart med alla barnen.

    Vet inte hur barnen går på dagis men F är ledig måndag och fredag. Tror flera är hemma på fredagar så det kanske kan passa?
    Hur har ni det fredagen efter påsk? 9 april borde det bli?

  • Minttu

    Hittade oxå hit!

    Nu är vi på en snabbvisit i Luxemburg.
    Martin flyttade hit för två veckor sedan och jag oroade mig som bara den hur jag skulle fixa H själv då affärstiderna inte är de bästa när man är ensam. Men hade inte behövt bekymra mig, en underbar chef + vattkoppor gjorde de två veckorna rätt lätta. Och nu har Aprilresan bokats hit med, har blivit lovad ledighet en vecka i månaden så det känns toppen.

    Grattis Meesa!

    Amar håller tummarna för dig!

    Tack Sarek för ny tråd.

Svar på tråden Okt-novmammor med omnejd 5-årsjubilerar