Inlägg från: Flurran |Visa alla inlägg
  • Flurran

järfällatråden 9

Halloj tjejer!

Inne o snokar i tråden som vanligt Någon som har hittat någon tråd för oss bönder borta i Bro? Ni kan väl hojta till om ni råkar snubbla över en...har ju blivit trådlöds nu.

Trodde lilleman fått vattkoppor men d visade sig vara streptokocker. Tror jag har fått någon inflamation i mitt pekfinger (dvs om d inte e ålderstecken!!) {#lang_emotions_surprised}

Ska nog ta o åka till Jakan en sväng så om någon e sugen på o ta en fka eller så kan väl skicka ett sms eller något! Saknar ju er alla!!

Hoppas att ni alla mår bra!! (och alla små såklart!!)

Kram kram /trådlösa Flurran

• Flurran

tack mirix! men bålsta blir lite off... tror ja fortsätter terra er här i stället

• Flurran

Grattis Mirix!! (och frugan så klart!!) Har missat det heeelt! Va kul för er!! När kommer liten??

Hoppas att det är bra med alla er andra också! Själv jobbar jag som en tok!

Kraam på er!!

• Flurran

Halloj tjejer!

Har hittat hit igen Skrattande Har haft det mycket med jobb det senaste halvåret men nu tagit semester (lite smått ofrivilligt) Flört men alltid nice me lite ledigt!
    Hoppas att det är bra med er alla nu för tiden! Skulle vara kul o haka på någon fika eller prommis någon dag (dvs om ni gör sånt fortfarande) Tungan ute.

Många kramar från oss!!

• Flurran

om det är någon som har tid över idag så hojta till Glad ja funtar på o gå ner till parken i kallhäll eller liknande, vore trevligt med sällis!

• Flurran

Halloj tjejer!!

Ville bara önska er alla en riktigt God Jul!!

Flingan- Vi måste styra upp en riktig fika snart , kan inte hålla på med våra snabbisar i Stinsen

Saknar er allihopa!

Kram!!

• Flurran

kikar förbi som hastigast för o säga hej! hoppas allt e bra med er tjejer! själv är det mycket knas i mitt liv men förhoppningsvis blir det bra i slutändan!

många kramar till er alla!!! //Jen

Svar på tråden järfällatråden 9