• Disan

järfällatråden 9

mirix: Vi använde oss av hemverket.se, de som bara tar 5000 kr i betalning och så gör man det mesta själv. Det har gått jättebra och varit roligt, men samtidigt stressigt och jobbigt. Mycket att stå i som mäklare måste jag säga!

Men jaaa, skulle vara jätteskoj att ta alla pengar och resa iväg ngnstans!!

Tack flingan för ny tråd, även om jag inte är speciellt aktiv längre eller ens känner mig som en förälder. Men gillar att ha lite koll på er och få känna mig som en i gänget ibland

Life sucks and then you die
  • Disan

Tack alla! Gulliga ni är

mirix: Det går super för Chris, han är verkligen en bra pappa Han kämpar och står i, men klagar inte när barnen är sjuka och sover dåligt. Några gånger har jag hört honom vara trött och grinig, men det är ytterst sällsynt. MEN han kan fortfarande inte städa och plocka undan efter sig (och dem), skyller på att man inte hinner det när man har två barn att ta hand om Knaskille! Men han är toppen, leker med dem hela tiden, lär dem saker, stöttar dem och ORKAR vara på bra humör allt som oftast. En eloge till honom, säger jag!

• Disan

syster: Jag kan tänka mig att åka på en långresa, diskutera saken iaf

• Disan

Kikar in en snabbis och säger Glad Påsk i efterskott!

Har inte effellat på evigheter, men passar på nu när det ändå är fikapaus på jobbet. Blev inget påskfirande för min del i år, men det gör inte så mkt. Rätt skönt att inte ha ngr krav på sig

• Disan

flingan: Det gick bra, även om jag var handikappad och inte hjälpte till utöver att bära vasen med tulpaner {#lang_emotions_tongue_out} Har inte orkat packa upp allt, tyvärr, men det får väl ta den tid det tar...

Utteröga: Haha, det verkar alltid som att du har så mycket för dig. Eller ja, iaf saker du vill göra

tip: Hoppas att Eliott blir frisk snart, att vara ute gör nog susen!

• Disan

tip: Jag har flyttat till Hässelby strand, nära tåget och allt. Trivs redan jättebra

• Disan

marina: Kunde inte Jonny ha tagit över nattningen så att du kunde se på ditt älskade program?

• Disan

mirix: Fattade inte riktigt vad du dillade om ang syskonvagnar, så fick läsa alla dina gamla inlägg -GRATTIS till att ni skall bli mammor igen!! Hurra hurra!! Hade missat det totalt, blir väl så när man inte läser allt varje dag...

Ang syskonvagn så tycker jag verkligen att ni skall skaffa en, framför allt med tanke på vintern som kommer. Tvåringar som skall gå i snö? Nja... Ingen hit enligt min erfarenhet. (inte för att jag har överdrivet mkt erfarenhet, men ändå )

Kul iaf, grattis än en gång.

• Disan

utteröga: Hoppas att du blir bättre snart! Skönt att de upptäckte den ev struman iaf, min mamma har det så jag vet ju att man kan må alldeles utmärkt bara man får rätt medicinering

• Disan

mirix: Grattis till betyget!!

utteröga: hoppas att du får jobbet och att allt annat strul ordnar upp sig inom kort också

flingan: bra att det löste sig med diskmaskinen.

Igår fick jag handpenningen från lägenheten, så idag har jag fört över pengar till mamma och syster som har varit så snälla och lånat ut miljarders miljarder (typ) till mig och Chris! Tack för att ni finns och ställer upp!

• Disan

Hello! Kikar in för första gången på tusen år. Är väl en del i processen kan jag tänka mig Flört Hoppas att ni alla har det bra, säkert många nya här inne och även en hel del gamla godingar (-Hej flingan!), både sådana som jag har kontakt med och inte. Adjö så länge!

Livet är för kort för att inte våga fråga!
  • Disan

Hej hallå alla! Kikar in o tänkte höra om ngn är intresserad av att köpa scrapsaker? Skall sälja min samling. Inboxa vid intresse.

Adjö!

(och hoppas självklart att allt är bra med er alla!)

Svar på tråden järfällatråden 9