• Mirix

järfällatråden 9

Yeah *apploderar*

Jag vill oxå ha farmor o farfar att lita på i all väder ;-P Me imorgon och på onsdagförmiddag tar en mormor över iaf. Måste till skolan lite den här veckan iaf.

tack för tipsen om gensvar alla. Jag har vait rätt juste, samtidigt som jag innte kan vara för snäll viblir ju som Karro skrev betygsatta på opponeringen oxå.

Yeah Anna, vist önskar du lite att du fick ta ut alla 1,6miljoner och sicka fort som fan? Använde ni er av en mäklare, eller hur gjorde ni u igen?
  • Mirix

Ja hur går det för Chris som ensamstående föräldre på heltid nu?

• Mirix

1000:- låter ju konstigt. Är det värt det då? Men jobb kan ju alltid leda till mer jobb.. Lycka till iaf.

Tip, det var väl 3-4 fall sen -67 där barnet dött ller blvit sjuk pga opastoriserade ostar. Slappna av! *kramar*

• Mirix

Elin hur har det gåt med panikågesten? Nu pratar de om det på Fråga Doktorn.

• Mirix

lyssna du på tanten om det känns rätt.. vår myra e tidig och har altid varit liten men vi började på 4månders dagen ändå...

• Mirix

Ahh mehh Karo! Nu har jag hittat en bild på din Jonta o han ser ju inte alls ut som jag trott ;-P Jag trodde han skulle vara biffigare! Han ser jättesnäll ut. *kramar*

• Mirix

haha Karro,jag vet inte. Jag föreställer mig ofta männirskors parner och har 9 fel av 10..

Elin; jag mins inte så noga mer än att man ska kämpa så går de över. Typ.

Annika o Lina, det har nog inte skadat någon att börj tidigare! En bekant till oss började tidigare och me vitlök o annat gott o det gick ju sp bra, till BVCtanternas förfäran. T.o.m våra förskolepdagoger var imponerade över de barnen som åt vitlök och fetaost och sånt (blad andra Mira)
    Mira var verkligen ite intesserad av mat fören hon började i förskola btw..

Annika.. det är ju bra att förskolan försöker jobba med genus men jag förstår dig fullt ut.. synd.

Inatt vaknade jag inte än enda gång mendrömde massor så jag var ändå trött...

Mira har idag ätit: en hel flaska välling, hos mormor: 2 bananer, en macka, blodpudding och 5muggar vatten, och på det en stor macka hemma. Och kvällen är ung...

• Mirix

dagens roligaste (jg skrattade nästan så mkt att jag kissade på mig, men jag elättpåverkad efter så mycket tid hemma..)

En kille i min klass har fått jobb på Järfälla TV! Har nåns sett det? Vi tittar ibland för att få oss ett gott skratt! Tydligen är tanten som är deras SJUKT DÅLIGA hallåa dotter till mannen som äger kanalen...   

• Mirix

mmm..pizza... fast jag blev superglad när Fanny smsade mig idag och frågade vad vi kulle ät och om hon skulle köpa med något! YEAH RIKTIG MAT!

Mira äter sm 5 hästar, minst nu och jag blir så lycklig av att se henne äta! Tyvärr e bajset inte helt reko så det lir ingen förskola imorgon heller.. jag som verkligen behöver plugga!

Marina, vilken härlig semester att se fram emot! Jag avundas er! Här blir det ingen utomlndssemester i år, men lite ska vi nog hitta på. Vi  juediga 2månader tillsammans!

• Mirix

Haha den gröna har MIra oxå. Den är väldigt stor 86:a, men vi hade ju räknat med att vår lilla myra skulle växa mer.. Vi tycker att den e lt för slapp i resoren vid fötterna, men det e ju kanske för att hon är liten. Lätt att ordna oxå.

E en riktigt dålig mamma idag. Hemma med Mira o TV:n e på och jag tittar på pysselvideosar på youtube.. Men Mira leker på, ritar lite här o där. Behöver jag nämna att hon ick välling till lunch... blä.. jaja snart dags för mellis iaf.
    Imorgon tänker jag lämna in henne på dagis, behöver plugga. Jag har 3bildanalyser att göra + att jag gärna vill styla med några didakiska förslag..
    Jag är inte äns trött, jag blir bara så handlingsförlamad när jag "borde" göra nåot som jag inte gör...

Svar på tråden järfällatråden 9