järfällatråden 9
Här hemma har vi fått ta hand om en nerkissad säng, så nu får vi en sängkamrat i natt! Hoppas inte på fler olyckor ikväll/natt/morgonkvist. Han har varit torr nu jättelänge, men ikväll gick det på tok!
Här hemma har vi fått ta hand om en nerkissad säng, så nu får vi en sängkamrat i natt! Hoppas inte på fler olyckor ikväll/natt/morgonkvist. Han har varit torr nu jättelänge, men ikväll gick det på tok!
Utteröga: Ja, då det gick bra att sova, inga fler olyckor...
annhann: såg att våra minsta fyller år samma dag...
Utteröga: Vad skönt att det är fler som har problem med påklädning, utbrott mm, tyvärr börjar lillebror ta efter, men inte alla dagar, han gillar att följa med ut.
Här har vi tvärt om - vårt första barn var hur tidig som hellst med talet, medans tvån som blir två om tre veckor, pratar sitt egna språk, börja blir väldigt jobbigt - men han kan ju mamma, pappa, mommo, nej, ja och några till...
Ingen här - har alla fått sovmorgon? Här har man varit vaken sen 05.45...
Mirix: Jag är väldigt lätt väckt så jag får alltid ruska liv i maken för att han ska vakna - ska jag jobba dagen där på, så är det jobbigt, eftersom det tar en stund för mig att somna om, men då tar han den som kanske har kissat i sängen eller vill ha välling mitt i natten för att kunna somna om...
LillaT: Javisst, går tiden fort... Snart är det ju dags för eran bebbe att komma, myspysigt! ![]()