Inlägg från: Frujohansson |Visa alla inlägg
  • Frujohansson

järfällatråden 9

Hej, kikar in, va i tråden förut i aliaset Misses men så mkt skitsnack som pågick då så la jag ner verksamheten men provar igen Cool
    Vet att en del säkert har invändningar mot att ja e tillbax men I don´t give a fuckTungan ute

• Frujohansson
    Stora syster skrev 2010-10-11 08:02:21 följande:
    Välkommen tillbax C!!! Har ju saknat dig! Och vi verkar ringa om varann... haha!!

Elin, vad var det som du inte kunde då? Har du hämtat ut tentan?

Vi har försovit oss, vaknade halv åtta! Tur att Like e så duktig och går upp och käkar själv iaf... Vi ska bara trycka i oss lite frulle och kaffe och sen blir det dagis. Och sen jobb! Wiee! har bara tre dar kvar nu! Så chefen har förvarnat mig om aavskedsfika idag...Hatar sånt! Fy!

Nä, nu e vi tydl färdiga här säger Nilo!

Ha det underbart idag!!!
    Tack Karro, visste väl att jag kunde lita på dig Flört
    Ja vi verkar ha någon förmåga att göra de, Va borta på middag i fredag när du ringde men håller mig vid telen nästa gång =)
  • Frujohansson
    Lilla skrev 2010-10-11 09:26:05 följande:
    Frujohansson: trevligt att du är tillbaka!
    Tack
    Det om skrivs på FL stannar på FL...
  • Frujohansson
    flingansnö skrev 2010-10-11 11:13:59 följande:
    fru johansson: Välkommen tillbaka! vad roligt att ni gift er!

Syster: Jag har inte hämtat ut tentan än, så jag vet inte vad det var, men antingen så ligger jag precis på gränsen, eller så är det ngtsm jag totalt har missuppfattat. Som förra gången....   Jag ska iaf hämta ut den så fort jagkan och sedan boka tid i skolans studieverkstad så att jag kan få hjälp... måste ju klara omtentan.... hoppar av pågåendel litteraturkurs och tar nästa istället.... suck....  Men detär bara att resa sig igen...

Marina: Grattis på födelsedagen! Hurra! Hoppas att du blir ordentligt uppvaktad!

Syster (igen) Hoppas att tandläkeraen går bra, och att du beställt rätt soffa!
    Inte gifta än....
    Det som skrivs på FL stannar på FL...
  • Frujohansson
    flingansnö skrev 2010-10-11 13:12:57 följande:
    Trodde det bara eftersom du kallar dig fruJohansson... my misstake...
    Info från fel håll kanske Flört
  • Frujohansson
    flingansnö skrev 2010-10-11 13:43:46 följande:
    Nej det tror jag inte, jag utgick bara från ditt nickname här på fl.
    Ok..annars då? rullar på med bebis, barn o allt?
  • Frujohansson
    flingansnö skrev 2011-02-25 15:00:38 följande:
    Rut och LillaT: Lycka till med att sluta amma!! Hoppas att det går bra!!

Ang vårruset så stod det på deras sida hur man gjorde när man anmälde sig, men minns det inte nu.

Jag har just varit och lämnat båda barnen hos farmor och farfar, ska strax åka till Sumpan och möta upp magnus, så ska vi ha barnfri kväll!! Blir till att äta gott, dricka vin och kanske gå på bio!   Känns superlyxigt!!!
    Såg dig i brunna tror jag =)
Svar på tråden järfällatråden 9