sara e s skrev 2010-10-13 20:22:20 följande:
Jag bor också i Kallhäll, 25 år, är uppvuxen i Skövde med blev "hitsläpad" av sambon för drygt ett år sen :D
Jag går på mvc i Jakan, har väl varit ganska nöjd hittills även om det inte händer så mycket tycker jag. Varit på två besök, ett kort hälsosamtal och sen inskrivningen med provtagning. Ska dit nästa gång först i december på nån mamma-info-träff med andra mammor, det är främst därför jag vill gå där. Känner ju typ ingen i Järfälla förutom sambons familj.
När är du beräknad?
Jag har bara läst om gymmet på nätet, det verkar riktigt bra så det blir det nog när det är dags för gymkort igen. Är en riktig Friskis-vän annars, även om jag inte haft kort där på ett tag.
Vad roligt!! :D Vart i Kallhäll bor du? Vi bor på Trehörningen om du vet vart det ligger?
Jag är beräknad 8 juni! Du?
Ja, ville gärna stanna i jakan just för träffarna men som sagt, trivdes inge bra alls så tänkte försöka hitta likasinnade på andra vägar - och detta forum verkade ju inte helt fel :)
Gymmet är jättemysigt och hon som har det är jättebra! Fick instruktion för styrketräning för gravida av henne, sen blev jag dock förkyld....men ska förhoppningsvis börja igen nästa vecka!