järfällatråden 9
Hej. Får man vara med i er grupp!? Bor i Jakobsberg (nära centrum) och söker nya vänner och bekanta till mig och min son som är född 100315.
Hej. Får man vara med i er grupp!? Bor i Jakobsberg (nära centrum) och söker nya vänner och bekanta till mig och min son som är född 100315.
Tack så mycket!!! Hur går det till skriver ni bara till varandra eller träffas ni något ockå?
Snowflake: Det är en helt ok förkortning! Läter trevligt ser fram emot att träffa andra mammor i området... 
Mumriksfru: Jag kommer jätte gärna på fredag!!! 
Mumriksfru: Det fungerar alldeles utmärkt... 
Snowflake: Ja det gör vi! 
Oj va många vi blir.. Va kul!!! Ser verkligen fram emot det!
Ser fram emot imorgon.. 09:30 utanför entrén! =)
I det närmsta kommer jag och Didrik (trött kille) promenera bort till IKEA, can't wait to meet you all!!! 
Skriver som föregående, tack för den mysiga frukosten imorse.. Kul att träffa andra mammor här i krokarna.. Själv så kom vi precis hem.. Va bara hem en snabb vända med det som handlades på IKEA.. Så nu har man hunnit klippa sig, fika lite med goda vänner som vi bjöd över på middag (så har jag och Didrik sällskap när gubben jobbar ikväll) och innan vi gick hem från centrum så handlade vi hem lite gott!!
Grattis i förskott Agnes!!! 
Kikar in efter ett uppehåll.. Har varit mycket här hemma och nu är man i full gång med att försöka få ihop föräldraledigheten och när jag väl ska börja jobba igen. Min lilla kille är idag 10 månader gammal.. Känns som det va igår han kom till världen!! Hoppas alla haft en trevlig Jul och nyår!