järfällatråden 9
Hej! Nu har jag också hittat hit
Jag bor i Skälby, har 1 son på 2mån och tre dagar
Jag kommer gärna på fredag om dagsformen är bra! I natt blev det inte så mkt sömn
!!
Hej! Nu har jag också hittat hit
Jag bor i Skälby, har 1 son på 2mån och tre dagar
Jag kommer gärna på fredag om dagsformen är bra! I natt blev det inte så mkt sömn
!!
Hej!
Tack! Ah va kul! Vi bor i mina farföräldrars hus (själv är jag från Dalarna men varit här mkt under min uppväxt)!
1975: huset ligger nära Skälby gård.
Ja va kul å träffa er på fredag!
Ja visst är dom bra
Vi har så seg dator så jag hade aldrig varit ute annars! Det skönt att ha nått att göra under nattamningarna
Och visst är familjelivsappen bra!!
Bodde du i närheten av skolan under din uppväxt! Tycker du att området har förändrats mycket sen dess?
God natt!!
Jag har en fast kostnad på 450 kr. Då betalar jag för iphonen och ringer gratis (utom andra mobiler) sms gratis å gratis surf. Har inte heller hemtfn, verkar som många skippar det nu förtiden!
Mumrik: hur var det på mammagruppen?
Min son väger redan snart 6 kg å är 2 mån, han ligger en kurva upp på vikt, börjar bli så tung
(konstant värk i armarna
God morgon! Jag kan inte sluta upp idag på fikat! Men vill gärna försöka komma nästa gång!
Trevlig helg!
Hallå! Jess: jag känner lite likadant. Jag väger verkligen inte mkt (60 kg, 165 cm). Jag är 4kg tyngre än innan gravid. Vi är ju verkligen inte tjocka. Men jag tror att (för min del) handlar det om att kroppen har förändrat sig. Magen är lite pluffsigare, hela min kropp har mindre muskler
Jessi: vi bor nära skälbyvägen och har en minut till busshpl. Jag tycker att det är jättebra förbindelser. Går bra med bussar till Vällingby, Kista å Jakobsberg. Det tar bara 30 min till stan.
Go natt!