järfällatråden 9
Hej, Jag är mamma till en fyraåring som är nyinflyttad i Skälby. Hoppas att det är ok att jag hoppar in i tråden
Skulle behöva tips om bra skridskobanor i närheten. Någon som vet?
Hej, Jag är mamma till en fyraåring som är nyinflyttad i Skälby. Hoppas att det är ok att jag hoppar in i tråden
Skulle behöva tips om bra skridskobanor i närheten. Någon som vet?
Hej hopp, här kommer en till skälbybo
Vi har haft vår som på Polaris fsk och är mycket nöjda med den. Han har dock bara gått ett år sedan vi flyttade hit och är i storabarnsgruppen på väduren, så jag kan inte säga hur de mindre grupperna är. Men gården är superfin. Största jag någonsin sett. Orgona är populär och Solen. Men de har mindre lokaler än polaris. Orion verkar också bra och skälbyskolans fsk.
Jakobsberg har en bra simhall där det oftast är lite folk. Så dit åker vi gärna. Kan ha mycket kul på leklandet i veddesta också.
Hej Jag har hört gott om både Ormbacka och Skälby förskola.. vad gäller Polaris så går min som på Väduren (stora barn avd.) och den är superbra. De små avd. har han inte gått på då vi flyttade till Skälby för 1½ år sedan. På väduren har de ordning och reda och väldigt bra och engagerade fröknar. Gör mycket kul saker och lär sig massor!
Hej, Går på Åkermyntans mvc och är nöjd med dem. Lätt att få tid, nära... vad mer kan man önska?