järfällatråden 9
Hej! Jag bor i Kallhäll och är gärna med här. Jag heter Maja och är mamma till Ida-03, Theodor-06 och Lukas-08. Får jag vara med här? 
Mumriksfru & Tip: Tack för tipsen, ska försöka fixa vaggan så den blir mer obonad o se om det funkar. Hon sover ju bättre i vagnen just nu och där är det ju ganska trångt så det ligger nog nåt i det. Hon vill absolut inte sova själv i vår säng, funkar inte o ligga ner o amma för hon kräks bara sen o har svårt att sova då, så det är enklare att ta upp henne o amma. Inatt sov hon lite grann men var helt galen o skrek i flera timmar imorse men nu sover hon så fint så.
Jag har redan börjat fundera på vilken förskola man ska välja...vill ju gärna ha en som ligger hyfsat nära. Någon som vet hur Vattmyra är? Eller någon annan i närheten?
Stackars Hans!!!
Jag använder bärsjal, å det fungerar bra. Dock inte den snyggaste turkosgrön skarvad med rosa, sytt den själv å tyget räckte inte. Maken vill ha bärsele (han använder inte bärsjalen) så funderar på att köpa det också. Använder du bärsjal?